viatoll 
PLPL
BIP 

ODDZIAŁY:

GDDKiA Oddział Gdańsk Oddział Olsztyn Oddział Białystok Oddział Warszawa Oddział Lublin Oddział Bydgoszcz Oddział Poznań Oddział Szczecin Oddział Zielona Góra Oddział Łódź Oddział Wrocław Oddział Opole Oddział Katowice Oddział Kraków Oddział Kielce Oddział Rzeszów Oddział Szczecin Oddział Gdańsk Oddział Olsztyn Oddział Białystok Oddział Zielona Góra Oddział Poznań Oddział Bydgoszcz Oddział Warszawa Oddział Wrocław Oddział Łódź Oddział Kielce Oddział Lublin Oddział Opole Oddział Katowice Oddział Kraków Oddział Rzeszów

Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz

tel. centr. 52 323 45 00
fax 52 323 45 04
NIP 554-22-52-485

e-mail: sekretariat_byd@gddkia.gov.pl

Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5
80-354 Gdańsk

tel. centr. 58 511 24 00
fax 58 511 24 05
NIP 584-24-56-536

e-mail: sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl

Oddział w Białystoku
ul. Zwycięstwa 2
15-703 Białystok

tel. centr. 85 664 58 00
fax 85 651 37 83
NIP 542-27-52-914

e-mail: sekretariat_bialystok@gddkia.gov.pl

Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice

tel. centr. 32 258 62 81
fax 32 259 87 10
NIP 954-24-02-923

e-mail: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl

Oddział w Kielcach
ul. Paderewskiego 43/45
25-950 Kielce

tel. 41 34 03 900, 41 345 74 31
fax 41 366 48 04
NIP 657-03-86-703

e-mail: sekretariat_kielce@gddkia.gov.pl

Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków

tel. centr. 12 417 25 00
fax 12 411 01 18
NIP 675-12-72-475

e-mail: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl

Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin

tel. 81 532 70 61
fax 81 743 71 68
NIP 712-24-27-134

e-mail: sekretariat_lublin@gddkia.gov.pl

Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2
91-857 Łódź

tel. centr. 42 233 96 00
fax 42 233 96 08
NIP 725-17-13-273

e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl

Oddział w Olsztynie
ul. Warszawska 89
10-083 Olsztyn

tel. centr. 89 521 28 00
fax 89 527 23 07
NIP 739-32-79-711

e-mail: sekretariat_olsztyn@gddkia.gov.pl

Oddział w Opolu
ul. Niedziałkowskiego 6
45-085 Opole

tel. centr. 77 401 63 00
fax 77 454 44 68
NIP 754-00-03-773

e-mail: sekretariat_opole@gddkia.gov.pl

Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań

tel. centr. 61 866 88 21
fax 61 864 63 69
NIP 779-21-73-262

e-mail: sekretariat_poznan@gddkia.gov.pl

Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów

tel. centr. 17 853 40 71 do 74
fax 17 853 64 84
NIP 813-11-06-223

e-mail: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl

Oddział w Szczecinie
Al. Bohaterów Warszawy 33
70-340 Szczecin

tel. centr. 91 432 53 00
fax 91 484 39 97
NIP 852-23-53-687

e-mail: sekretariat_szczecin@gddkia.gov.pl

Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa

tel. centr. 22 209 25 00
fax 22 698 60 45
NIP 113-20-97-244

e-mail: sekretariat_warszawa@gddkia.gov.pl

Oddział w Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław

tel. centr. 71 334 73 00
fax 71 367 17 69
NIP 899-24-41-331

e-mail: sekretariat.wroclaw@gddkia.gov.pl

Oddział w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra

tel. centr. 68 327 10 68
fax 68 325 34 68
NIP 929-01-16-588

e-mail: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl

GDDKiA MAPA STANU BUDOWY DRÓG GDDKiA MAPA STANU BUDOWY DRÓG autostrady, drogi ekspresowe i inne drogi krajowe w realizacji ZOBACZ GDDKiA SERWIS DLA KIEROWCÓW GDDKiA SERWIS DLA KIEROWCÓW najważniejsze informacje drogowe dla kierowców ZOBACZ GDDKiA INFORMACJE COVID-19 GDDKiA INFORMACJE COVID-19

Najważniejsze informacje związane z COVID-19

ZOBACZ
GDDKiA SERWIS DLA PODWYKONAWCÓW GDDKiA SERWIS DLA PODWYKONAWCÓW Informacja dla podwykonawców biorąych udział w realizacji inwestycji GDDKiA ZOBACZ GDDKiA ZBIÓRKA KRWI
Drogocenna krew
GDDKiA
ZBIÓRKA KRWI
Drogocenna krew
Ogólnopolska zbiórka krwi 
Drogocenna krew
ZOBACZ

GDDKiAArchiwum 2011

  • Budowa aut ...

    21-07-2006
    Budowa autostrady A2 Konin-Dąbie to zadanie wielopłaszczyznowe, do którego zaangażowano specjalistów wielu branż. Autostradę projektowały trzy biura projektowe, a oprócz dwóch głównych konsorcjów wykonawczych zatrudniono kilkadziesiąt firm podwykonawczych.
  • Od dnia 04 ...

    06-07-2006
    Od dnia 04.07.2006r. pełniącym obowiązki dyrektora Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu jest Marek Napierała
  • Nowe kilometry A2

    04-07-2006
    Około 3 000 ton masy bitumicznej pozostało do ułożenia na ostatnich niegotowych jeszcze kilometrach autostrady A2 w Wielkopolsce. Wykonawcy zaplanowali ostateczne „uciąglenie” jezdni A2 na 11-12 lipca. Potem już tylko kosmetyka: oznakowanie pionowe i poziome i można by jechać... Jednak najpierw muszą być dopełnione procedury odbioru technicznego, które mogą potrwać nawet miesiąc, burząc plany otwarcia 105-kilometrowego odcinka A2 w dniu 25 lipca – na św. Krzysztofa.
  • 23 czerwca ...

    04-07-2006
    23 czerwca 2006 roku na emeryturę odszedł dotychczasowy dyrektor oddziału poznańskiego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Kazimierz Bałęczny. Piastował to stanowisko nieprzerwanie od 16 stycznia 1995 roku. W zawodzie drogowca pracował 45 lat, przed 1995 rokiem m.in. jako dyrektor Rejonu Dróg Publicznych w Gnieźnie.
    Do czasu powołania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad nowego szefa oddziału poznańskiego pełniącym obowiązki dyrektora jest Tadeusz Łuka.
  • Zamiast na operacje tylko na plastry

    08-06-2006
    Drogi krajowe w Wielkopolsce obiektywnie są coraz lepsze. A po lepszych drogach chce się szybciej jeździć. W praktyce wielu kierowców pędzi po zmodernizowanych krajówkach” jak po autostradach, tymczasem w Wielkopolsce, gdzie wciąż nie ma dróg ekspresowych, najwyższa dopuszczalna prędkość dla samochodów osobowych i ciężarowych do 3,5 tony wynosi 90 km/godz. na drogach jednojezdniowych i 100 km/godz. na dwujezdniowych. Drogowcy sięgają po różne sposoby uspokajania ruchu, zwłaszcza tam, gdzie nadmierna prędkość może skutkować szczególnie tragicznymi wypadkami – w miejscowościach, w rejonach skrzyżowań i przejść dla pieszych.
  • Azyle, opaski, przekroje zmienne

    04-05-2006
    Coraz trudniej wyprzedzać na drogach krajowych „na trzeciego” czy „na czwartego”. Te niebezpieczne praktyki są możliwe na odcinkach dróg wyposażonych niegdyś w szerokie, utwardzone pobocza, które liczni kierowcy uznają za dodatkowe pasy ruchu. Drogowcy odchodzą od takich rozwiązań, na modernizowanych odcinkach dróg krajowych usuwają część umocnionych poboczy, zamieniają je na półmetrowe opaski i pobocza gruntowe.
  • A2 po zimie

    04-04-2006
    Z miesięcznym opóźnieniem wracają na budowę A2 główne siły wykonawców. Otwarcie dla ruchu 100-kilometrowego odcinka autostrady od Konina do Emilii pod Łodzią zakładane jest na początku lipca br. Na wielkopolskim odcinku placu budowy pozostał jeszcze między innymi do wzmocnienia niewielki (300-metrowy) odcinek gruntu pod jezdnię autostrady w rejonie Kanału Niemieckiego i przeprawy przez Wartę, nieopodal Dąbia. Grunt w dolinie Warty i Neru okazał się wyjątkowo nieprzyjazny i wymagał dodatkowych zabiegów stabilizujących.
  • Dziurawe przedwiośnie

    14-03-2006
    Ta zima dla dróg jest szczególnie niełaskawa. Widać to po liczbie dziur w asfaltowych nawierzchniach. Drogowcy łatają je „na zimno” i z niepokojem czekają następnego ranka. Każde „przejście przez zero” temperatur nocnych i dziennych, w połączeniu z wilgocią, wsiąkającą w spękane nawierzchnie, skutkuje tysiącami „mikroeksplozji”. Nie ma surowszego i bardziej obiektywnego egzaminu jakości nawierzchni, niż polska zima.
  • Radary i kamery

    27-02-2006
    Już 26 masztów z kasetami na policyjne foto-radary stoi wzdłuż dróg krajowych w Wielkopolsce. W najbliższych dniach postawionych ma być kolejnych 18 masztów. Automatyczna kontrola prędkości to jeden z najskuteczniejszych sposobów uspokajania ruchu w miejscach szczególnie niebezpiecznych.
  • Gorszy mróz, śnieg, wiatr czy dziury?

    27-01-2006
    Ta zima już dała się we znaki i kierowcom i drogowcom. A to dopiero półmetek. Najpierw śnieg, potem mróz do prawie minus 30 stopni, teraz spodziewany szybki wzrost temperatury i możliwe kolejne opady śniegu, być może z towarzyszącymi im silnymi wiatrami. Bardzo wymrożona nawierzchnia może powodować silną gołoledź, w razie opadów deszczu. A jeśli ocieplenie będzie dłuższe i mocniejsze, nie wytrzymają tego gorsze, spękane nawierzchnie.