Droga ekspresowa S19 na odcinku od granicy z woj. mazowieckim do węzła Lubartów na obwodnicy Lublina
9 czerwca 2010 roku lubelski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad złożył do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy drogi ekspresowej S19 granica województwa mazowieckiego i lubelskiego - węzeł Lubartów na obwodnicy m. Lublin (bez węzła) z wyłączeniem obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego, Kocka i Woli Skromowskiej.

Jako warianty rekomendowane do realizacji wskazano:


- wariant 3 dla odcinka granica województwa mazowieckiego i lubelskiego do końca I etapu obwodnicy Lubartowa z wyłączeniem obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego oraz obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej;


- wariant 5 dla odcinka Lubartów - Kraśnik od m. Lubartów (koniec I etapu obwodnicy miasta Lubartowa) do m. Lublin (początek węzła Lubartów w ciągu drogi ekspresowej S12/17).


Wniosek do RDOŚ


Kompletny raport o oddziaływaniu na środowisko wraz z załącznikami liczy kilkaset stron. Poniżej zamieszczamy streszczenie w języku niespecjalistycznym wraz z ogólną lokalizacją analizowanych wariantów.


Streszczenie w języku niespecjalistycznym dla odcinka od granicy z woj. mazowieckim do końca I etapu obwodnicy Lubartowa


Streszczenie w języku niespecjalistycznym dla odcinka od końca I etapu obwodnicy Lubartowa do węzła Lubartów na obwodnicy Lublina


A2_miedzyrzec.jpg 
Granica z woj. mazowieckim - Międzyrzec Podlaski   
miedzyrzec_radzyn.jpg 


Radzyn_kock.jpg 
Radzyń Podlaski - Kock   
kock_lubartow.jpg 
Kock - Lubartów   


S19_warianty wszystkie_a.jpg 
Lubartów - Lublin