Liczba gości: 15535
Data wszczęcia postępowania: 2017-04-24
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: WYKONANIE KONCEPCJI PROGRAMOWEJ Z PEŁNYM ROZPOZNANIEM GEOLOGICZNYM BUDOWY DROGI EKSPRESOWEJ S19 NA ODCINKU WĘZEŁ „BABICA” (BEZ WĘZŁA) – BARWINEK (GRANICA PAŃSTWA) WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, BUDOWLAMI I URZĄDZENIAMI BUDOWLANYMI z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Węzeł „Babica” (bez węzła) - Węzeł „Domaradz” (z węzłem), dł. ok. 23,45km (km ok.: 21+650 – 45+100)
Zadanie 2: Węzeł „Domaradz” (bez węzła) – Węzeł „Miejsce Piastowe”
(z węzłem) dł. ok. 22,70km (km ok.: 45+100 – 67+800)
Zadanie 3: Węzeł „Miejsce Piastowe” (bez węzła) – Węzeł „Dukla”
(z węzłem) dł. ok. 10.40km (km ok.: 67+800 – 78+200)
Zadanie 4: Węzeł „Dukla” (bez węzła) – Barwinek (Granica Państwa)
dł. ok. 18,335km (km ok. 78+200 – 96+535)
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w postaci dokumentacji projektowej stadium Koncepcji Programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym dla drogi ekspresowej S19 na odcinku od węzła „Babica” (bez węzła) do Barwinka (Granica Państwa). Zamówienie to zostało podzielone na 4 części odpowiadające 4 odcinkom drogi ekspresowej. W ramach Koncepcji Programowej należy przygotować m.in. następujące rodzaje opracowań:
- aktualną mapę do celów projektowania dróg w skali 1:1000,
- Opinię geotechniczną,
- zatwierdzony Projekt robót geologicznych dla Dokumentacji geologiczno – inżynierskiej,
- Dokumentację geologiczno-inżynierską,
- zatwierdzony Projekt robót geologicznych dla Dokumentacji hydrogeologicznej,
- Dokumentację hydrogeologiczną,
- Dokumentację badań podłoża gruntowego,
- Koncepcję Programową,
- Plan działań ratowniczych – część techniczno – budowlaną,
- Dokumentację bezpieczeństwa tunelu (dla zadania 1),
- Analizę i prognozę ruchu.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.

Jednemu wykonawcy można udzielić zamówienia maksymalnie na – 2 części
W przypadku, gdy jeden Wykonawca złoży oferty dla większej liczby zadań niż dwa i spełnią one wszystkie postawione w Specyfikacji warunki oraz otrzymają największą liczbę punktów (sumę) z kryteriów przyjętych do oceny danego zadania, w celu wyboru 2 części zamówienia do udzielenia, zastosowane zostaną następujące zasady:

Wykonawcy zostaną udzielone zamówienia na dwa pierwsze zadania (na których złożył najkorzystniejszą ofertę) zgodnie z kolejnością numeracji zadań (Zadania numerowane są od 1 do 4).

Przykład 1:
Jeżeli Wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na Zadanie 1, Zadanie, 2 i Zadanie 3 to zostanie mu udzielone zamówienie na Zadanie 1 i Zadanie 2.

Przykład 2:
Jeżeli Wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na Zadanie 1, Zadanie, 3 i Zadanie 4 to zostanie mu udzielone zamówienie na Zadanie 1 i Zadanie 3.

Przykład 3:
Jeżeli Wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na Zadanie 2, Zadanie, 3 i Zadanie 4 to zostanie mu udzielone zamówienie na Zadanie 2 i Zadanie 3.
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2413.10.2017
Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI USŁUGI
Zadanie 1: od 26 do 29 miesięcy od dnia podpisania umowy,
Zadanie 2: od 22 do 25 miesięcy od dnia podpisania umowy,
Zadanie 3: od 19 do 22 miesięcy od dnia podpisania umowy,
Zadanie 4: od 22 do 25 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Terminy cząstkowe realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań podano (lub pozostawiono do zaproponowania przez Wykonawcę) we właściwym dla danego zadania Formularzu Cenowym - Tabeli Elementów Rozliczeniowych (TER).
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
dla Zadania 1:
140 000,00 PLN (słownie złotych: sto czterdzieści tysięcy)
dla Zadania 2:
97 000,00 PLN (słownie złotych: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy)
dla Zadania 3:
38 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści osiem tysięcy)
dla Zadania 4:
78 000,00 PLN (słownie złotych: siedemdziesiąt osiem tysięcy)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: I. Dla Zadania 1:
1. Cena - 60% = 60 pkt
2. Kryteria pozacenowe - 40% = 40 pkt
2.1. „Termin realizacji” (T) - 12% = 12 pkt
2.2. „Doświadczenie Głównego Projektanta Drogowego” (DD) - 9% = 9 pkt
2.3. „Doświadczenie Głównego Projektanta Mostowego” (DM) - 9% = 9 pkt
2.4. „Doświadczenie Projektanta Tunelu” (DT) - 10% = 10 pkt

II. Dla Zadania 2, Zadania 3 i Zadania 4:
1. Cena - 60% = 60 pkt
2. Kryteria pozacenowe - 40% = 40 pkt
2.1. „Termin realizacji” (T) - 18% = 18 pkt
2.2. „Doświadczenie Głównego Projektanta Drogowego” (DD) - 12% = 12 pkt
2.3. „Doświadczenie Głównego Projektanta Mostowego” (DM) - 10% = 10 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiającego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Bogdan Mleczko - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2017-07-07 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Kancelaria
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: 1. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.

2. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 31 maja 2017r. na dzień 14 czerwca 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

3. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.

4. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 14 czerwca 2017r. na dzień 26 czerwca 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

5. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.

6. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 26 czerwca 2017r. na dzień 7 lipca 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zadanie 1:
Konsorcjum firm:
Lider Konsorcjum:
PROMOST CONSULTING Sp. z o.o. sp.k.
35-307 Rzeszów, ul. Żołnierzy 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty 4
Partner Konsorcjum:
IRP Biuro Projektów Sp. z o.o.
00-828 Warszawa, ul. Jana Pawła II 11
Partner Konsorcjum:
Zakład Usług Geologicznych i Projektowych Budownictwa i Ochrony Środowiska GEOTECH Sp. z o.o. 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 79

Zadanie 2:
IVIA S.A.
40-486 Katowice, ul. Kolista 25

Zadanie 3:
IVIA S.A.
40-486 Katowice, ul. Kolista 25

Zadanie 4:
Multiconsult Polska Sp. z o.o.
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17
Cena: Zadanie 1:
Cena brutto: 17.138.328,00 zł

Zadanie 2:
Cena brutto: 9 348 000,00 zł

Zadanie 3:
Cena brutto: 4 464 900,00 zł

Zadanie 4:
Cena brutto: 8 410 641,60 zł
Data udzielenia zamówienia: Zadanie 1:
05.02.2018r.

Zadanie 2:
01.03.2018r.

Zadanie 3:
01.03.2018r.

Zadanie 4:
24.04.2018r.
Liczba otrzymanych ofert: Zadanie 1:
8

Zadanie 2:
14

Zadanie 3:
14

Zadanie 4:
13
Oferta z najniższą ceną: Zadanie 1:
Podmioty występujące wspólnie
Lider / pełnomocnik:
CDM Smith Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 123a,
02-017 Warszawa, Polska
Partner:
SCHÜβLER-PLAN INGENIEURGESELLSCHAFT MBH
St.-Franziskus-Str. 148,
40470 Düsseldorf, Niemcy
Cena brutto: 10.923.322,50 zł

Zadanie 2:
Egis Poland Sp. z o.o.
ul. Puławska 182
02-670 Warszawa
Cena brutto: 7.922.195,07 zł

Zadanie 3:
Egis Poland Sp. z o.o.
ul. Puławska 182
02-670 Warszawa
Cena brutto: 4.058.763,84 zł

Zadanie 4:
Egis Poland Sp. z o.o.
ul. Puławska 182
02-670 Warszawa
Cena brutto: 6.796.746,30 zł
Oferta z najwyższa ceną: Zadanie 1:
VOESSING POLSKA SP. Z O.O.
Ul. Grobla 17/5
61-859 Poznań
Cena brutto: 18.985.050,00 zł

Zadanie 2:
Konsorcjum firm:
Lider:
TPF Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
02-285 Warszawa ul. Szyszkowa 34
Partner:
TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L. z siedzibą w Madrycie,
28028 Madryt c/Ramon de Aguinaga 8
Cena brutto: 16.172.098,22 zł

Zadanie 3:
AECOM Polska Sp. z o.o.
ul. Puławska 2
02-566 Warszawa
Cena brutto: 7.348.092,57 zł

Zadanie 4:
Konsorcjum firm:
Lider:
TPF Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
02-285 Warszawa ul. Szyszkowa 34
Partner:
TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L. z siedzibą w Madrycie,
28028 Madryt c/Ramon de Aguinaga 8
Cena brutto: 15.267.721,67 zł
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj