Liczba gości: 5053
Data wszczęcia postępowania: 2012-06-22
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
Przedmiot zamówienia: IV Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na 03.09.2012r.
III Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na 29.08.2012r.
II Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na 10.08.2012r.
Bieżące i zimowe (kompleksowe) utrzymanie autostrady A2 na odc. autostradowej obwodnicy Mińska Mazowieckiego wraz z łącznikiem do drogi Nr 2 i drogą Nr 2 na odc. od skrzyżowania z drogą Nr 17 (Zakręt) do ronda w Choszczówce Dębskiej wraz z węzłami i skrzyżowaniami oraz wszystkimi obiektami inżynierskimi w pasie autostrady i drogi GP w ciągu 72 miesięcy w latach 2012 ÷ 2018.
Opis przedmiotu zamówienia: IV Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na 03.09.2012r.
III Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na 29.08.2012r.
II Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na 10.08.2012r.
Bieżące i zimowe (kompleksowe) utrzymanie autostrady A2 na odc. autostradowej obwodnicy Mińska Mazowieckiego wraz z łącznikiem do drogi Nr 2 i drogą Nr 2 na odc. od skrzyżowania z drogą Nr 17 (Zakręt) do ronda w Choszczówce Dębskiej wraz z węzłami i skrzyżowaniami oraz wszystkimi obiektami inżynierskimi w pasie autostrady i drogi GP w ciągu 72 miesięcy w latach 2012 ÷ 2018.
Numer przetargu: 41/2012
Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 72 miesiące od daty rozpoczęcia usługi. Rozpoczęcie usługi nastąpi w ciągu 14 dni od wydania przez Zamawiającego Polecenia Rozpoczęcia Utrzymania. Szacuje się, iż Polecenie Rozpoczęcia Utrzymania zostanie wydane 01.09.2012 r., dla autostrady A 2 z łącznikiem i dla drogi Nr 2 z wyłączeniem na drodze nr 2 na odcinku od skrzyżowania z drogą Nr 17 (Zakręt) do ronda w Choszczówce Dębskiej części usług do dnia 31.07.2014 r. - zgodnie z harmonogramem wygasania umów,
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 350 000,00 zł.(trzysta pięćdziesiąt tysięcy).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena -100 %
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiajacego.
Odpłatnie w wersji papierowej za pobraniem 40,00 zł + koszt przesyłki. Na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany na adres Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza Panią Monikę Bogusz do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach proceduralnych tel. 22 323 12 60 fax. 22 323 11 17 zaś w sprawach merytorycznych Pana Mirosława Kąca tel. 22 810 94 21 w godz. 9.00 – 14.00 (codziennie prócz sobót i świąt).
Miejsce składania ofert: IV Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na 03.09.2012r.
III Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na 29.08.2012r.
II Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na 10.08.2012r.
ZMIANA TERMINU NA 03.08.2012r.
Oferty powinny być złożone w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Warszawie przy ul. Mińskiej nr 25, w pokoju nr 713, w terminie do 02.08.2012 roku, do godziny 9:30.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: I - Działając w trybie art. 38 ust. 6 ustawy Pzp przedłuża się termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu na 03.08.2012r. Godziny i miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
II - Działając w trybie art. 38 ust. 6 ustawy Pzp przedłuża się termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu na 10.08.2012r. Godziny i miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
III- Działając w trybie art. 38 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiajacy informuje o przedłużeniu terminu składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu do dnia 29.08.2012r. Godziny i miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
IV - Działając w trybie art. 38 ust. 6 ustawy Pzp przedłuża się termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu na 03.09.2012r. Godziny i miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W załaczeniu
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum firm: Pol- Dróg Warszawa Sp. z o.o., ul. Arkuszowa 7, 01-934 Warszawa (Lider Konsorcjum); Pol-Dróg Piła Sp z o.o., ul. Wawelska 106, 64-920 Piła (Partner Konsorcjum); „Rakarnia” Skup Zwierząt Padłych oraz Odpadów Poprodukcyjnych, Lipienice , ul. Gdańska 6, 59-620 Chojnice (Partner Konsorcjum)
Cena: 52 157 051,17 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: 11.07.2013r.
Liczba otrzymanych ofert: 5
Oferta z najniższą ceną: 52 157 051,17 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 77 256 696,86 zł brutto
mbogusz@gddkia.gov.pl drukuj