2018-08-18 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa |
UWAGA!!! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT Dostawa materiałów chemicznych do zimowego utrzymania dróg dla Rejonów GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na 4 Zadania |
Dostawa materiałów chemicznych do zimowego utrzymania dróg dla Rejonów GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na 4 Zadania:
Zadanie nr 1 – Dostawy soli drogowej do Rejonów w Bożej Woli, Mławie, Płocku, Płońsku i Przasnyszu
Zadanie nr 2 – Dostawy soli drogowej do Rejonów w Garwolinie, Grójcu, Ożarowie Mazowieckim, Radomiu i Zwoleniu
Zadanie nr 3 – Dostawy soli drogowej do Rejonów w Mińsku Mazowieckim, Ostrołęce, Ostrowi Mazowieckiej i Siedlcach
Zadanie nr 4 – Dostawy chlorku wapnia na terenie Oddziału w Warszawie |
GDDKiA.O.WA.D-3.241.50.2018 |
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2022r. |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 – 230 000,00 (dwieście trzydzieści tysięcy zł 00/100);
Zadanie nr 2 – 260 000,00 (dwieście sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100);
Zadanie nr 3 – 190 000,00 (sto dziewięćdziesiąt tysięcy zł 00/100);
Zadanie nr 4 – 17 000,00 (siedemnaście tysięcy zł 00/100). |
Cena - 100% -= 100 pkt |
Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ dostępna jest bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego. |
Zamawiający wyznacza Panią Małgorzatę Bakuła do kontaktowania się z Wykonawcami:
tel. +48 (22) 209 24 63 , fax. +48 (22) 810 03 27,
e-mail: mbakula@gddkia.gov.pl
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25,
03-808 Warszawa |
2018-09-28 11:30:00 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25,
03-808 Warszawa, VII piętro, p. 714 do dnia 27.09.2018 r., do godz. 11:30
Zmiana terminu składania ofert - Zmiana SIWZ nr 1 |
dostawy |
Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
|
|
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Zadania Nr 4 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na swojej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art. 11 ust. 7d ustawy Pzp. |
|
Zadanie nr 1 - KGHM METRACO S.A.
ul. Św. M. Kolbe 9, 59-220 Legnica
Zadanie nr 2 - „TRASA” Sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 7, 21-500 Biała Podlaska
Zadanie nr 3 - „TRASA” Sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 7, 21-500 Biała Podlaska
Zadanie Nr 4
Postępowanie unieważnione. |
Zadanie Nr 1
KGHM METRACO S.A.
ul. Św. M. Kolbe 9, 59-220 Legnica z ceną 29 946 564,00 zł brutto.
Zadanie Nr 2
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe-Budownictwa „TRASA” Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 7, 21-500 Biała Podlaska z ceną 33 832 380,00zł brutto.
Zadanie Nr 3
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe-Budownictwa „TRASA” Sp. z o.o. ul. Żeromskiego 7, 21-500 Biała Podlaska z ceną 25 012 050,00 zł brutto.
Zadanie Nr 4
Postępowanie unieważnione. |
Zadanie Nr 1 - 21.11.2018r.
Zadanie Nr 2 - 19.11.2018r.
Zadanie Nr 3 - 15.11.2018r. |
Zadanie Nr 1 - 2 oferty
Zadanie Nr 2 - 3 oferty
Zadanie Nr 3 - 1 oferta
Zadanie Nr 4 - 1 oferta |
Zadanie Nr 1 - 28 713 120,00 zł brutto
Zadanie Nr 2 - 33 832 380,00 zł brutto
Zadanie Nr 3 - 25 012 050,00 zł brutto
Zadanie Nr 4 - 2 314 368,00 zł brutto |
Zadanie Nr 1 - 29 946 564,00 zł brutto
Zadanie Nr 2 - 34 295 475,00 zł brutto
Zadanie Nr 3 - 25 012 050,00 zł brutto
Zadanie Nr 4 - 2 314 368,00 zł brutto |