Liczba gości: 1954
Data wszczęcia postępowania: 2018-06-01
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław
Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Kłodzku, w sezonach zimowych 2018/2019; 2019/2020
i 2020/2021 z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Obwód Drogowy Kłodzko i Braszowice,
Zadanie 2: Obwód Drogowy Bystrzyca Kłodzka
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zimowe utrzymanie dróg i obiektów inżynierskich, chodników i ścieżek rowerowych;
- ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych
Numer przetargu: O.WR.D-3.2413.57.2018
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane do 30 czerwca 2021r.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie 1 - 225 000,00 zł (dwieście dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100),
Zadanie 2 – 110 000,00 zł (sto dziesięć tysięcy złotych 00/100),
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) – 60 % = 60 pkt.
Czas reakcji (T) - 20 % = 20 pkt.
Sprzęt (S) - 20 % = 20 pkt.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ w wersji papierowej można uzyskać w siedzibie Zamawiającego ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, II piętro, pokój 2.05
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Pelc
tel. 71 33 47 378 , fax. 71 33 47 363, e-mail: apelc@gddkia.gov.pl
Termin składania ofert: 2018-07-25 09:30:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, sekretariat (I piętro, pokój 1.01)
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Oferty powinny być złożone w terminie do 17 lipca 2018 r., do godziny 09:30.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lipca 2018 r. o godzinie 10:00.

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Oferty powinny być złożone w terminie do 25 lipca 2018 r., do godziny 09:30.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 lipca 2018 r. o godzinie 10:30.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zadanie 1: Zakład Wielobranżowy Transportowo – Usługowo – Handlowy Tadeusz Ulanicki ul. Sosnowa 8, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Zadanie 2: R. Cembrzyński, A. Rogalski, Z. Majda s.c. „CEROMA” ul. Św. Józefa 2, 58-305 Wałbrzych
Cena: Zadanie 1: 16 287 045,00 zł brutto
Zadanie 2: 5 568 210,00 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: Zadanie 1: 03.10.2018 r.
Zadanie 2: 02.10.2018 r.
apelc@gddkia.gov.pl drukuj