Liczba gości: 2118
Data wszczęcia postępowania: 2017-07-26
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Konserwacja, bieżące utrzymanie oraz przesyłanie danych ze stacji pogodowych, znaków zmiennej treści oraz kamer administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, bieżące utrzymanie oraz przesyłanie danych ze stacji pogodowych, znaków zmiennej treści oraz kamer administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie.
Zakres usług obejmuje w szczególności:
a) stały nadzór i serwis: stacji pogodowych, kamer oraz znaków zmiennej treści GDDKiA Oddziału w Rzeszowie;
b) jakość i terminowość realizowanych prac i czynności, zapewniających ciągłą sprawność urządzeń wymienionych w ppkt a);
c) stworzenie i prowadzenie strony internetowej na własnym serwerze, gromadzenie aktualnych danych ze stacji pogodowych oraz kamer i przekazywanie ich na tę stronę z częstotliwością nie rzadziej niż co 10 minut. Zapewnienie dostępu do bieżących danych – bez ograniczeń, dostęp do bieżących danych w trakcie przeciążenia strony oraz do archiwum - po zalogowaniu;
d) umożliwienie poprzez Internet podglądu z kamer które mają możliwość przekazywania obrazu w trybie ciągłym (na żywo) – po zalogowaniu;
e) przesyłanie danych ze wszystkich urządzeń na stronę internetową i na tablice zmiennej treści;
f) zgodność wykonywanych prac z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz bhp.
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2413.15.2017
Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI USŁUGI
48 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty zawartej umowy
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 29 500,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) – 60% = 60 pkt
Czas usunięcia awarii systemu informatycznego (T) – 40 % = 40 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiajacego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Katarzyna Lesiak - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2017-10-11 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
pokój nr 1 - Kancelaria - Dziennik Podawczy
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: 1. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.

2. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 31 sierpnia 2017r. na dzień 12 września 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

3. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.

4.Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 12 września 2017r. na dzień 20 września 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

5. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.

6.Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 20 września 2017r. na dzień 25 września 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

7. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.

8.Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 25 września 2017r. na dzień 28 września 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

9. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.

10.Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 28 września 2017r. na dzień 11 października 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAX Elektronik
A. Moryc, M. Tomecki, L. Turczyński sp. j.
ul. Ks. Truszkowskiego 54
31 – 352 Kraków
Cena: cena brutto: 969 375,30 zł
Data udzielenia zamówienia: 28.03.2018 r.
Liczba otrzymanych ofert: 3
Oferta z najniższą ceną: TRAX Elektronik
A. Moryc, M. Tomecki, L. Turczyński sp. j.
ul. Ks. Truszkowskiego 54
31 – 352 Kraków
Cena brutto: 969 375,30 zł
Oferta z najwyższa ceną: ALUMBRADOS VIARIOS
SOCIEDAD ANONIMA S.A.
Oddział w Polsce
ul. Galicyjska 22
32-087 Zielonka
Cena brutto: 2 953 634,23 zł
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj