Liczba gości: 1324
Data wszczęcia postępowania: 2017-07-04
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: „Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie
i Rejonów”
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaopatrzenie w materiały biurowe obejmuje dostawę i sprzedaż materiałów niezbędnych do pracy dla pracowników GDDKiA Oddział w Rzeszowie wraz z Rejonami.
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2414.8.2017
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 48 miesięcy od daty podpisania umowy.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie – pięć tysięcy złotych)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) – 60% = 60 pkt
Czas dostawy (M) – 40 % = 40 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiajacego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Paweł Kloc - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2017-07-20 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
pokój nr 1 - Kancelaria - Dziennik Podawczy
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 14 lipca 2017r. na dzień 20 lipca 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Resgraph Sp. z o. o.
ul. Boya-Żeleńskiego 19,
35-105 Rzeszów
Cena: cena brutto: 392.415,28 zł
Data udzielenia zamówienia: 26.09.2017
Liczba otrzymanych ofert: 3
Oferta z najniższą ceną: Resgraph Sp. z o. o.
ul. Boya-Żeleńskiego 19,
35-105 Rzeszów
cena brutto: 392.415,28 zł
Oferta z najwyższa ceną: HURT-PAPIER
Ryszard Cebula Sp. j.,
ul. Podkarpacka 57B,
35-082 Rzeszów
cena brutto: 412.879,75 zł
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj