Liczba gości: 1824
Data wszczęcia postępowania: 2015-10-16
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź
Przedmiot zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
Opis przedmiotu zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
Numer przetargu: O/Ł.D3.2413.12.2015.vk
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od dnia 1.01.2016r do dnia 1.04.2017r
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 90%
Kontrola jakości usług -10%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na stronie www.archiwum.gddkia.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego pok. 54
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Ireneusz Kanigowski, Violetta Kuźbik
Termin składania ofert: 2015-10-26 11:00:00
Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego w sekretariacie - pok. 49
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kaczmarek, 95-200 Pabianice,
ul. 3 Maja 4 m 60
Cena: 226.120,05 PLN brutto
Data udzielenia zamówienia: 8.12.2015r
Liczba otrzymanych ofert: 3
przetargi_lodz@gddkia.gov.pl drukuj