Liczba gości: 5390
Data wszczęcia postępowania: 2014-07-16
Zamawiający: GDDKiA Oddział w Warszawie
03-808 WARSZAWA
ul. MIŃSKA 25
Przedmiot zamówienia: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA 04.09.2014 r. „Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 1. Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Mławie.
Zadanie 2. Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Płocku.
Zadanie 3. Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Płońsku”.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: „Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 1. Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Mławie.
Zadanie 2. Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Płocku.
Zadanie 3. Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Płońsku”.

Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III i IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”.
Numer przetargu: 68/2014
Termin realizacji: Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie:
- 48 m-cy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem:
Zadanie nr 1:
- dla remontów nawierzchni asfaltowych 48 m-cy od dnia podpisania umowy,
- dla robót i prac bieżącego utrzymania dróg 48 m-cy od dnia podpisania umowy,
- dla wykaszania pasa drogowego 48 m-cy od dnia podpisania umowy,
- dla sprzątania pasa drogowego przewidywany termin wydania polecenia robot – październik 2015 r.,
- zimowe utrzymanie dróg przewidywany termin wydania polecenia robot - październik
2014 r.,

Zadanie nr 2:
- dla remontów nawierzchni asfaltowych 48 m-cy od dnia podpisania umowy,
- dla robót i prac bieżącego utrzymania dróg przewidywany termin wydania polecenia robót - marzec 2015 r.,
- dla wykaszania pasa drogowego przewidywany termin wydania polecenia robót – kwiecień 2015 r.,
- dla sprzątania pasa drogowego dla OD w Gostyninie i w Ślepkowie przewidywany termin wydania polecenia robot – październik 2014 r., a dla OD w Sierpcu przewidywany termin wydania polecenia robot – październik 2015 r.,
- zimowe utrzymanie dróg dla OD w Gostyninie i w Ślepkowie przewidywany termin wydania polecenia robot – październik 2014 r., a dla OD w Sierpcu przewidywany termin wydania polecenia robot – październik 2014 r.,

Zadanie nr 3:
- dla remontów nawierzchni asfaltowych 48 m-cy od dnia podpisania umowy,
- dla robót i prac bieżącego utrzymania dróg 48 m-cy od dnia podpisania umowy,
- dla wykaszania psa drogowego 48 m-cy od dnia podpisania umowy,
- dla sprzątania pasa drogowego przewidywany termin wydania polecenia robót – listopada 2014 r.,
- zimowe utrzymanie dróg przewidywany termin wydania polecenia robót – październik 2014 r.
Wadium: Zadanie 1 – 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych)
Zadanie 2 – 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych)
Zadanie 3 – 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna w siedzibie Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, VII piętro, pokój 713, SIWZ dostępna jest również na stronie internetowej Zamawiającego: www.archiwum.gddkia.gov.pl
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych Panią Agatę Zielińską,
telefon: +48 22 209 23 61, faks: +48 22 209 24 74;
- w sprawach merytorycznych:
Panią Ewę Kierlańczyk
– telefon +48 22 209 24 69
Pana Marcina Białasa
- telefon +48 22 209 23 97
Miejsce składania ofert: W siedzibie Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, VIII piętro, pokój 713, do dnia 28.08.2014 r. do godz. 09:30
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA 04.09.2014 r. do godz. 09:30
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W załączeniu
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zadanie 1 - Konsorcjum Firm: 1) Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Maz., 2) Autostrada Mazowiecka Sp. z o. o., ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa, 3) Przedsiębiorstwo MIK Roboty Ziemne i Drogowe Sp. z o. o., Kossobudy 7, 09-140 Raciąż, 4) P.H.U. PRIMA Bogdan Głuchowski Karwowo 8, 96-500 Sochaczew;
Zadanie 2- Konsorcjum Firm: 1) PHU URBANOWSKI, Zenon Urbanowski, ul. Przasnyska 75, 06-200 maków Maz., 2) DARBUD Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała, 3) RECTOR Sp. z o. o., ul. Bora – Komorowskiego 35/7, 03-450 Warszawa;
Zadanaie 3 - Konsorcjum Firm: 1) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TAR – POL Tomasz Jaworski, Targówka, ul. Lipowa 2, 05-300 Mińsk Maz., 2) ROMIL Sp. z o. o., Ul. Polskie Drogi 6/31, 02-775 Warszawa, 3) RECTOR Sp. z o. o., Ul. Bora Komorowskiego 35/7, 03-450 Warszawa, 4) Usługi Sprzętowo – Transportowe Zdzisław Janczyk, Zwierzyniec 63, 97-403 Drużbice
Cena: Zadanie 1 - 33 688 297,97 zł/ brutto
Zadanie 2 - 40 961 855,49 zł/ brutto
Zadanie 3 - 39 301 202,73 zł/ brutto
Data udzielenia zamówienia: Zadanie 1 - 1 umowa z dn. 16.10.2014 r.
Zadanie 2 - 1 umowa z dn. 30.10.2014 r.
Zadanie 3 - 1 umowa z dnia 22.10.2014 r.
Liczba otrzymanych ofert: Zadanie 1 - 3
Zadanie 2 - 3
Zadanie 3 - 3
Oferta z najniższą ceną: Zadanie 1 - 28 569 453,82 zł.
Zadanie 2 - 40 961 855,49 zł.
Zadanie 3 - 39 301 202,73 zł.
Oferta z najwyższa ceną: Zadanie 1 - 33 688 297,97 zł.
Zadanie 2 - 44 197 304,35 zł.
Zadanie 3 - 47 760 432,33 zł.
www.archiwum.gddkia.gov.pl drukuj