Liczba gości: 5051
Data wszczęcia postępowania: 2013-12-23
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
Przedmiot zamówienia: II ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT - 10.03.2014r.
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT Kompleksowe – całoroczne (letnie i zimowe) - utrzymanie drogi krajowej nr 7 (klasy GP odcinkowo od km 388+700 do km 410+550 i od km 457+547 do km 466+776) oraz drogi ekspresowej S7 (od km 410+550 do km 457+547) na odcinku od m. Sękocin do m. Radom wraz z węzłami i skrzyżowaniami oraz wszystkimi obiektami inżynierskimi, w okresie 72 miesięcy
Opis przedmiotu zamówienia: Kompleksowe – całoroczne (letnie i zimowe) - utrzymanie drogi krajowej nr 7 (klasy GP odcinkowo od km 388+700 do km 410+550 i od km 457+547 do km 466+776) oraz drogi ekspresowej S7 (od km 410+550 do km 457+547) na odcinku od m. Sękocin do m. Radom wraz z węzłami i skrzyżowaniami oraz wszystkimi obiektami inżynierskimi, w okresie 72 miesięcy
Numer przetargu: 136/2013
Termin realizacji: Wykonawca świadczył będzie Usługi od najwcześniejszej Daty Rozpoczęcia przez okres 72 miesięcy.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.archiwum.gddkia.gov.pl od dnia publikacji w ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w siedzibie Zamawiającego, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro VII, pokój 713
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: w sprawach proceduralnych: p. Anna Cybulska - telefon: +48 22 209 23 62, faks: +48 22 209 24 74; w sprawach merytorycznych: p. Marcin Białas, telefon +48 22 209 23 97
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro 7 pokój 713 do dnia 03.02.2014 r., do godz. 10:30
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT na 28.02.2014 r., do godz. 10:30
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT na 10.03.2014r., do godz. 10:30
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A., 01-040 Warszawa, ul. Stawki 40, fax: 22 623 60 34 fbserwis@budimex.pl
Cena: 55 546 095,75 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: 02.06.2014 r.
Liczba otrzymanych ofert: 6
Oferta z najniższą ceną: 55 546 095,75 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 115 240 176,30 zł brutto
drukuj