Liczba gości: 1694
Data wszczęcia postępowania: 2013-11-13
Zamawiający: ZAMAWIAJĄCY
Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad,
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi
91-857, Łódź ul. Irysowa 2

Prowadzący postępowanie
Rejon w Wieluniu,
98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7
Przedmiot zamówienia: Dostawa chlorku wapnia do Rejonów Oddziału GDDKiA w Łodzi z podziałem na
7 zadań
Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 102 Mg chlorku wapnia do zwalczania śliskości zimowej do Rejonów Oddziału GDDKiA w Łodzi z podziałem na 7 zadań – części zamówienia:
Zadanie nr 1 – Dostawa 30 Mg chlorku wapnia do Rejonu w Wieluniu
Zadanie nr 2 – Dostawa 10 Mg chlorku wapnia do Rejonu w Kutnie
Zadanie nr 3 - Dostawa 32 Mg chlorku wapnia do Rejonu w Łowiczu
Zadanie nr 4 - Dostawa 5 Mg chlorku wapnia do Rejonu w Opocznie
Zadanie nr 5 - Dostawa 15 Mg chlorku wapnia do Rejonu w Piotrkowie Trybunalskim
Zadanie nr 6 - Dostawa 3 Mg chlorku wapnia do Rejonu w Radomsku
Zadanie nr 7 - Dostawa 7 Mg chlorku wapnia do Rejonu w Sieradzu
Numer przetargu: 5/2013/RW
Termin realizacji: Zadanie Nr 1, 2, 4, 5, 6, 7: 21 dni od daty zawarcia umowy
Zadanie Nr 3: Sukcesywnie w miarę potrzeb, pierwsza dostawa w ilości 10 Mg – 21
dni od daty zawarcia umowy, następne do dnia 15.12.2014 roku lub do wyczerpania
kwoty umowy w zadaniu 3
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: najniższa cena - 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): dostępna w siedzibie prowadzącego postępowanie i na stronie www.archiwum.gddkia.gov.pl
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Bogusław Orzeł, Ewa Wrześniewska
Miejsce składania ofert: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, 98-300 Wieluń ul. Fabryczna 7, w pokoju nr 4, w terminie do dnia 21.11.2013r. do godziny 10:00.
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: wg załącznika
    Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zadanie 1: Ciech Trading S.A., 01-378 Warszawa, ul. Połczyńska 10, cena brutto: 34464,60 PLN
    Zadanie 2: Ciech Trading S.A., 01-378 Warszawa, ul. Połczyńska 10, cena brutto: 11918,70 PLN
    Zadanie 3: Ciech Trading S.A., 01-378 Warszawa, ul. Połczyńska 10, cena brutto: 36604,80 PLN
    Zadanie 4: Ciech Trading S.A., 01-378 Warszawa, ul. Połczyńska 10, cena brutto: 6020,85 PLN
    Zadanie 5: Ciech Trading S.A., 01-378 Warszawa, ul. Połczyńska 10, cena brutto: 17232,30PLN
    Zadanie 6: AneVa Mariusz Klejnowski, 88-100 Inowrocław, ul. Łuczaka 12, cena brutto:3671,55 PLN
    Zadanie 7: Ciech Trading S.A., 01-378 Warszawa, ul. Połczyńska 10, cena brutto: 8386,14 PLN.
    Cena: j.w.
    Data udzielenia zamówienia: 6.12.2013.
    Liczba otrzymanych ofert: 3
    Oferta z najniższą ceną: Zadanie 1:34464,60 PLN, Zadanie 2:11918,70 PLN, Zadanie 3:36604,80PLN Zadanie4: 6020,85 PLN, Zadanie 5:17232,30 PLN, Zadanie 6: 3671,55 PLN, Zadanie 7:8386,14 PLN
    Oferta z najwyższa ceną: Zadanie 1: 39483,00 PLN, Zadanie 2: 12423,00 PLN, Zadanie 3: 38572,80 PLN, Zadanie 4: 6642,00 PLN, Zadanie 5: 18634,50 PLN, Zadanie 6:3985,20 PLN, Zadanie 7:9212,70 PLN.
    e-mail:wielun@gddkia.gov.pl; drukuj