Warszawa: usługi techniczne związane z wdrożeniem zintegrowanej infrastruktury informatycznej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zwanej Nowym Systemem
Numer ogłoszenia: 291916 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 375 86 21, faks (022) 375 86 21, 3758803.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi techniczne związane z wdrożeniem zintegrowanej infrastruktury informatycznej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zwanej Nowym Systemem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi techniczne związane z wdrożeniem zintegrowanej infrastruktury informatycznej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zwanej dalej Nowym Systemem, złożonej z następujących elementów: - Infrastruktura Logowania oparta o usługi Active Directory Windows 2003 lub wersji nowszej, - system korporacyjnej poczty elektronicznej bazującej na oprogramowaniu Exchange 2007. W trakcie realizacji wcześniej zakończonych projektów opracowana została dokumentacja techniczna dla wymienionych systemów: - Dokumentacja Infrastruktury Logowania; -- Projekt infrastruktury logowania GDDKiAAD-PR1-01; -- Konwencja nazewnicza GDDKiAAD-PR1-02; -- Konwencja nazewnictwa zasobów sieciowych IT; -- Dokumentacja eksploatacyjna GDDKIAAD-DE0; -- Program testów akceptacyjnych GDDKIAAD-DT0; - Dokumentacja systemu poczty elektronicznej; -- Projekt systemu poczty GDDKiAEX-PR1-01; --Konwencja nazw GDDKiAEX-PR1-04; -- Procedury awaryjne GDDKiAEX-DA1; -- Procedury operacyjne GDDKiAEX-DO1; Przedsięwzięcie obejmie swoim zakresem następujące prace: - Wdrożenie Infrastruktury Logowania na bazie usług katalogowych Active Directory na platformie systemowej Windows 2003 lub nowszej. - Wdrożenie usług sieciowych DNS, Time, DHCP. - Wdrożenie infrastruktury serwerów zasobowych (udostępnianie zasobów plikowych oraz drukarek). - Wdrożenie systemu poczty elektronicznej Exchange 2007. - Wdrożenie usług komunikacyjnych i dostępowych systemu poczty. - Usługi wsparcia dla procesu przełączenia i migracji użytkowników do nowych systemów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.23.00-0, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59, w pokoju nr 513 (Kancelaria, V piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godzinie 11.15 .. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; Etap I przedmiotu zamówienia powinien zostać zakończony w ciągu 6 tygodni od daty podpisania umowy. Etap II przedmiotu zamówienia powinien zostać zakończony w ciągu 18 tygodni od daty podpisania umowy. Etap III przedmiotu zamówienia powinien rozpocząć się od daty zakończenia etapu II i trwać do chwili wyczerpania limitu 100 godzin konsultacji, lecz nie dłużej niż 12 miesięcy..