IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do
wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące
00/100).
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje
na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na
podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
na poniższych warunkach. W zakresie wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1: a) w
przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy,
wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku
akcyzowego. 2. W zakresie terminu wykonania Umowy, określonego w § 2 Umowy,
wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie
przedmiotu Umowy w następujących przypadkach: 1) siły wyższej, to znaczy
niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do
przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo
dochowania należytej staranności. Za „siłę wyższą” warunkującą zmianę umowy
uważać się będzie w szczególności: pożar, powódź i inne klęski żywiołowe, stan
epidemii, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne; 2) niekorzystnych warunków
atmosferycznych, nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających
zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady
atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza; 3) szczególnie
uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych (sadzonek)
niezbędnych dla prawidłowej realizacji Etapów Umowy- brak dostępności na rynku
odpowiednich sadzonek; 4) zmiany przepisów prawa; 5) objęcia zasobów, tworów i
składników przyrody jedną z form przewidzianych w ustawie o ochronie przyrody,
zmiana ich granic lub przedmiotu ochrony; 6) odkrycia zabytku lub wprowadzenia
istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony; 7) udzielenie przez
Zamawiającego innego zamówienia istotnie wpływającego na zakres lub termin
realizacji niniejszej umowy; 8) wydania Polecenia Zmiany; 3. Zmiany Umowy
wymagają zgody obu Stron z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
chyba, że Umowa stanowi inaczej. 4. W przypadkach określonych w ust. 2 Wykonawca
jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego w terminie zawitym 14 dni od
powzięcia wiadomości o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na harmonogram,
pod rygorem wygaśnięcia roszczenia. Zamawiający jest zobowiązany do
przedstawienia stanowiska w przedmiotowej sprawie w terminie 21 dni od
otrzymania powiadomienia Wykonawcy. 5. O zmianach teleadresowych i innych
zmianach nie istotnych dla wykonania przedmiotu umowy w terminie i koszcie -
Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają
sporządzenia Aneksu do Umowy. 6. Na etapie realizacji Umowy Strony dopuszczają
możliwość zmiany podmiotów trzecich, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, za pomocą, których Wykonawca wykazał spełnianie
warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zaproponowany nowy
Podwykonawca, zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków w zakresie nie
mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego dotychczasowy Podwykonawca. Zmiana taka nie wymaga zawarcia Aneksu
do Umowy. 7. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne dla wykonania
przedmiotu niniejszej Umowy, polecać Wykonawcy na piśmie: 1) wykonanie rozwiązań
zamiennych w stosunku do przewidzianych w Projekcie Wykonawczym oraz Opisie
Przedmiotu Zamówienia pod warunkiem zachowania przesłanek, nie mających
charakteru zmian istotnych określonych w art. 144 ust. 1 lit. e ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) odstąpienie od wykonania
określonych robót wynikających w Projekcie Wykonawczym oraz Opisie Przedmiotu
Zamówienia, jeżeli nie spowoduje to istotnej zmiany przedmiotu umowy i
całkowitego zakresu Robót, 3) dokonanie zmiany określonej uaktualnionym
Harmonogramem kolejności wykonania Robót, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać
każde z powyższych poleceń. 8. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których
mowa w ust. 7, nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze Umowy, ale skutki tych
poleceń mogą stanowić podstawę do zmiany - terminu zakończenia robót, o którym
mowa w § 2 niniejszej Umowy oraz zmiany wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1.
9. Zmiany, o których mowa w ust. 6. muszą być uwzględnione przez Wykonawcę w
uaktualnionym Harmonogramie zgodnie z postanowieniami § 3 niniejszej Umowy.
10. Strony ustalają, iż w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w
ust. 7. Wykonawca dokona wyliczeń cen, zgodnie ust. 11 oraz przedstawi
Zamawiającemu do akceptacji wysokość wynagrodzenia wynikającą ze zmian przed
rozpoczęciem działań wynikających z tych zmian. 11. W sytuacji jeżeli Roboty
wynikające z ze zmian wprowadzonych na podstawie ust. 7, odpowiadają opisowi
pozycji z Oferty Wykonawcy to do rozliczenia będą stosowane ceny z Wyceny
elementów Robót, a jeśli nie odpowiadają opisowi pozycji w Wycenie elementów
robót Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny
jednostkowej tych Robót określonej według cen nie wyższych od średnich cen
materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie „Sekocenbud” w
miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych
określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku Robót, dla
których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych
katalogów, nakładów własnych lub cen obowiązujących na rynku. Dla prac
projektowych na podstawie kalkulacji indywidualnej wykonanej w oparciu o
Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych i uwzględniającej stawkę za
jednostkę nakładu pracy obowiązująca w dniu polecenia zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu: Data:
2020-04-30,
godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: