Przejście Widełka


 

ROZBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 9 DLA WYKONANIA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH POD NASYPEM LINII KOLEJOWEJ NR 71 OCICE-RZESZÓW, OBOK WIADUKTU KOLEJOWEGO NAD DROGĄ KRAJOWA NR 9 RADOM-BARWINEK W KM 174+950 W MIEJSCOWOŚCI WIDEŁKA (strona lewa)

 

  1. 1.       Ogólny opis inwestycji

 

            Przejścia dla pieszych pod nasypem kolejowym linii nr 71 Ocice-Rzeszów zaprojektowano jako konstrukcję żelbetową monolityczną o przekroju „kropli”.

Do czasu jego wykonania ruch kolejowy odbywa się po tymczasowej konstrukcji  odciążającej. Dodatkowo projekt przewiduje wykonanie oświetlenia przejścia oraz chodniki łączące przejście pod nasypek kolejowym z istniejącym ciągiem pieszym.

  

  1. 2.       REALIZATORZY  KONTRAKTU

 

Zamawiający:

Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

Inspektor Nadzoru:

inż. Adam Kierepka

GDDKiA O/Rzeszów, Wydział Mostów

Kierownik Projektu:

mgr inż. Marek Sowa

Projektant:

Studio Projektów Inżynierskich „ANASTAT”

Adam Kata Sp. j.

ul. Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów

Projektant – mgr inż. Adam Kata

Kierownik Budowy:

mgr inż. Radosław Wojtak

Wykonawca:

     

Przedsiębiorstwo Budowlane

STALMOST Sp. z o.o.

ul. 1-go Sierpnia 12, 37-450 Stalowa Wola

 

  1. 3.       Parametry techniczne PRZEJŚCIA

 

Szerokość skrajni       

3,0m

Wysokość skrajni

2,50m

Konstrukcja nośna:     

żelbetowa monolityczna o przekroju „kropli”

Długość całkowita ze skrzydłami:

27,33m

Nośność obiektu:      

Obciążenie kolejowe k+2 wg PN-85/S-10030

 

  1. 4.       Termin realizacji:  10 grudnia 2010r 
  2. 5.       Zdjęcia z budowy

 GDDKiA

 

GDDKiA

 

GDDKiA

 

GDDKiA

 

GDDKiA

 

GDDKiA

 

GDDKiA

 

GDDKiA

 

GDDKiA

 

GDDKiA