Podstawowe informacje o inwestycji
Kategoria inwestycji: zrealizowana
Lata realizacji robót budowlanych: 1996r. - 1998r.
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych: powiat wołomiński (Miasto i Gmina Radzymin)
Długość: 8,15 km
Opis inwestycji
Przebieg drogiObwodnica Radzymina omija miasto po wschodniej stronie, rozpoczynając się i kończąc w ciągu drogi krajowej nr 8 Warszawa - Białystok od km 25+378 do km 33+530.
Podstawowe parametry techniczne
Węzły drogowe
Obiekty inżynierskie
Obsługa terenów sąsiadujących
Dla ruchu lokalnego zaprojektowano ciągi dróg zbiorczych wzdłuż obwodnicy uzupełniając istniejący układ dróg gruntowych. Drogi te podłączone są z drogami gminnymi i wojewódzkimi. Drogi zbiorcze leżące wciągach komunikacyjnych mają szerokość 6,5 m, w tym nawierzchnia bitumiczna szerokość 3,5 m. Drogi zbiorcze stanowiące dojazdy do pól i pojedynczych posesji mają szerokość 5,0 m i nawierzchnię żwirową.
Obsługę ruchu pieszego poprzecznie do drogi krajowej nr 8 zapewniają ciągi piesze zlokalizowane wzdłuż dróg przebiegających nad trasą główną. Na obwodnicy nie ma przystanków komunikacji publicznej.
Kładka dla pieszych w m. Cegielnia nad drogą krajową nr 8 Warszawa-Białystok
Podstawowe informacje o inwestycj
Kategoria inwestycji: zrealizowana
Oddanie do użytku w 2004r.
Wykonawca robót budowlanych: Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe "MOSTY" S.A. (Wykonanie konstrukcji stalowej kładki dla pieszych Gotowski BKiP Sp.z o.o.)
Lokalizacja: powiat wołomiński (Gmina Radzymin)
Opis inwestycji
W 2003r. Burmistrz Miasta i Gminy Radzymina zawarł porozumienie z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, w sprawie określenia zasad współpracy w zakresie poprawy bezpieczeństwa na drodze krajowej nr.8 polegającym na budowie kładki dla pieszych.
Kładkę wybudowano w 2004r. w m. Cegielnia w nad drogą krajową nr 8, w km 479+605.
Typ i rodzaj konstrukcji:
Kładka stalowa z pomostem z dwóch rur D508/12,5 połączonych blachą wzmocnioną żebrami, podwieszona do pylonu za pomocą 6 par lin
Charakterystyka geometryczna:
Rehabilitacja istniejącej, dwujezdniowej Obwodnicy Radzymina. Dostosowanie parametrów technicznych do przenoszenia ruchu bardzo ciężkiego o nacisku na os 115 kN (od km 25+378 do km 31+844)
Podstawowe informacje o inwestycji
Kategoria inwestycji: zrealizowana
Lata realizacji robót budowlanych: 2006r. - 2007r.
Wartość Kontraktu Wykonawcy (netto): 5,7 mln €
Źródło finansowania: Projekt Funduszu Spójności nr: 2004/PL/16/C/PT/002
Udział Funduszu Spójności: 83% kosztów kwalifikowanych
Lokalizacja: powiat wołomiński (Miasto i Gmina Radzymin)
Długość: 6,4 km
Opis inwestycji
Rehabilitacja nawierzchni istniejącej dwujezdniowej obwodnicy miasta Radzymina, stanowiła część większego przedsięwzięcia, które obejmowało budowę drogi ekspresowej S8 po śladzie istniejącej drogi krajowej nr 8 na odcinku od Radzymina do Wyszkowa, wliczając w to budowę obwodnicy Wyszkowa oraz nową przeprawę mostową na Bugu. Przedsięwzięcie to składało się z trzech odrębnych zadań:
Wszystkie w/w zadania zostały zrealizowane.
Zakres prac