Budowa wiaduktu drogowego w m-ci Stalowa Wola
Budowa wiaduktu drogowego w ciągu nowej ulicy KD7-SK5-KD9 na skrzyżowaniu z trasą Podskarpową, w rejonie ul. Polnej wraz z dojazdami ciągami pieszymi, odwodnieniem i oświetleniem ulicznym oraz przebudową sieci uzbrojenia terenu

 

BUDOWA WIADUKTU DROGOWEGO W CIĄGU NOWEJ ULICY KD7-SK5-KD9 NA SKRZYŻOWANIU Z TRASĄ PODSKARPOWĄ, W REJONIE UL. POLNEJ WRAZ Z DOJAZDAMI CIĄGAMI PIESZYMI, ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM ULICZNYM ORAZ PRZEBUDOWĄ SIECI UZBROJENIA TERENU

1. OGÓLNY OPIS INWESTYCJI

Ze względu na przecięcie ulicy Polnej Trasą Podskarpową (obwodnicą miasta Stalowa Wola), wybudowano jej bezkolizyjne przekroczenie przy pomocy wiaduktu drogowego żelbetowego o konstrukcji siedmioprzęsłowej, o całkowitej rozpiętości przęseł 195m.

2. REALIZATORZY  KONTRAKTU

ZAMAWIAJĄCY: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów
INSPEKTOR NADZORU: mgr inż. Piotr Kopczyk
„BIK Kopczyk”, ul. Rejtana 10, 35-310 Rzeszów
KIEROWNIK PROJEKTU: Czesław Łopucki – GDDKiA Oddział Rzeszów, Rejon Nisko
PROJEKTANT: dr inż. Zbigniew Skoplak-„MOSTOPROJEKT” Sp. z o.o.,
ul. Rakowicka 93, 31-521 Kraków
KIEROWNIK BUDOWY: mgr inż. Aleksander Łysiak
WYKONAWCA: „Mota – ENGIL” Polska S.A. w Krakowie
ul. Wadowicka 8w, 31-415 Kraków




3. PARAMETRY TECHNICZNE OBIEKTÓW

DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA: 207,50 m
DŁUGOŚĆ PRZĘSEŁ: 17.0+23.0+35.0+45.0+35.0+23.0+17.0 m
KONSTRUKCJA NOŚNA: Ustrój nośny belkowy ciągły, na jednej podporze w układzie ramowym ze słupem, na pozostałych podparty przegubowo – przesuwnie. Trzy środkowe przęsła sprężone. Dwa przęsła skrajne żelbetowe
PODPORY: Podpory pośrednie – filary słupowe pojedyncze. Podpory skrajne przyczółki żelbetowe
POSADOWIENIE: Pośrednie na palach ø 120
NOŚNOŚĆ: Klasa ”B” wg PN-84/S-10030

4. OBIEKT PO PRZEBUDOWIE
 

podpora widok z boku_s.jpg 
podpora widok z boku  
 
Widok na konstrukcje od spodu_s.jpg 
widok na konstrukcje od spodu  
widok z boku na nowowybudowany obiekt_s.jpg 
widok z boku na nowowybudowany obiekt  
 
Widok z boku na nowowybudowany obiekt 2_s.JPG 
widok z boku na nowowybudowany obiekt  
Zdjęcie Nr 4_s.JPG 
widok z boku na nowowybudowany obiekt  
 
zejście z chodnika na wiadukcie_s.JPG 
widok z boku na nowowybudowany obiekt  

5. WARTOŚĆ ZREALIZOWANYCH ROBÓT: 14 869 TYS. ZŁ

6. TERMIN ZAKOŃCZENIA ROBÓT: GRUDZIEŃ 2006 R.