Od poniedziałku 6 lipca, od godziny 13.00 przez cztery tygodnie zamknięta będzie dla ruchu łącznica relacji Kraków – A4 Rzeszów. Oznacza to, że kierowcy jadący ul. Wielicką z Krakowa do Rzeszowa, by dostać się na A4 muszą korzystać z wyznaczonego objazdu ulicami : Wielicką, Krakowską w Wieliczce, Krakowską boczną następnie powrót na ul. Krakowską. Wjazd na A4 w kierunku Rzeszowa możliwy jest od strony Wieliczki. Na samej A4 pod wiaduktem wyłączone z ruchu zostanie po jednym wewnętrznym pasie na obydwu jezdniach autostrady, na odcinku ok. 80 metrów. Do dyspozycji kierowców pozostanie tu po dwa pasy na każdej jezdni.
		
		
		
		
Zmiany w organizacji ruchu związane są rozpoczynającym się remontem wiaduktów nad autostradą, na węźle Kraków Wieliczka. 
Zakres robót: 
 
- zwolnienie (rozkucie) mocowania dylatacji na ściance zaplecznej przyczółka A (od strony Krakowa)
 -  rektyfikacja łożysk na przyczółku A. Wielkość projektowanego podniesienia konstrukcji niosącej na przyczółku wynosi 104mm.
 -  rektyfikacja łożysk na filarze D. Wielkość projektowanego podniesienia konstrukcji niosącej na filarze wynosi 15mm,
 -  korekta wysokościowa niwelety jezdni, krawężników, chodników, gzymsów, urządzeń odwodnienia w rejonie skrzydeł przyczółka A oraz na dojeździe od strony Krakowa. 
 -  wymiana neoprenowych wkładek dylatacyjnych i uszczelnienie nieszczelności na styku dylatacji z nawierzchnią, 
 -  wymiana istniejących rur odwodnienia z PCV wraz z ich mocowaniami na rury z HDPE
 -  oczyszczenie metodą strumieniowo-ścierną powierzchni betonowych ustroju niosącego i podpór
 -  iniekcja ewentualnych, odkrytych rys o rozwartości powyżej 0,1mm
 -  naprawa rys na nawierzchni chodnika wraz z uszczelnieniem styku kapy chodnikowej z krawężnikiem i pomiędzy krawężnikami
 -  likwidacja lokalnych ognisk korozji zbrojenia 
 -  lokalne naprawy uszkodzonego betonu konstrukcji niosącej i podpór
 -  wykonanie powłok antykorozyjnych na całości powierzchni betonowych wiaduktu wraz z powłokami antygraffiti na podporach do wysokości 3,0m. 
 - usunięcie ognisk korozji i wykonanie napraw powłok antykorozyjnych elementów stalowych takich jak łożyska, dylatacje, balustrady, bariero-poręcze, śruby kotwiące i łączniki barier.