Trwają prace na budowach autostrad A1 i A4

Pierwsze lampy na odcinku Czerniewice – Kowal już działają, na kolejnym fragmencie A1 pomiędzy Strykowem i Tuszynem zazbrojono fundamenty na obiektach WD-263 i WD-264, a most MA532 łączony jest z MA532.1. Na budowie autostrady A4 na odcinku pomiędzy Tarnowem i Dębicą zabetonowano estakadę E-118, a pomiędzy Przemyślem i Korczową przybyło 24 tys. mkw  warstwy ścieralnej.



Poniżej raporty z prac na polskich autostradach:

 

A1

Czerniewice - Kowal

GDDKiAUruchomiono pierwsze stacje transformatorowe na położonych przy A1 MOP-ach Otłoczyn i Kałęczynek, a także SPO Odolion. Trwają testy tych urządzeń, a włączone lampy są już  wykorzystywane do oświetlenia terenu budowy podczas prac prowadzonych do późnych godzinach popołudniowych i nocnych.

 

Raport z budowy

 

Stryków – Tuszyn

GDDKiAPrace ziemne, realizacja obiektów inżynierskich oraz przebudowa kolizji to główne zadania realizowane w mijającym tygodniu przez wykonawcę autostrady A1 na odcinku Stryków – Tuszyn. Zwiększa się liczba podwykonawców, pracującego sprzętu oraz pracowników.

 

Raport z budowy


Świerklany – Gorzyczki

GDDKiAMost autostradowy MA532 na węźle Mszana stanowi już jednolitą całość, zabetonowano wszystkie jego segmenty. Trwają prace przy połączeniu go z mostem MD532.1 stanowiącym jednocześnie łącznicę węzła. Firma INTERCOR, przed przystąpieniem do właściwych prac, musiała usunąć błędy i niedoróbki poprzedniego wykonawcy Alpine Bau. Ilość naprawionych błędów i niedoróbek jednoznacznie świadczy o braku profesjonalizmu Alpine Bau przy budowie obiektu MA532. Wykonanie tych dodatkowych robót umożliwiło firmie INTERCOR rozpoczęcie właściwych prac objętych kontraktem.

Raport z budowy

 

A4

Tarnów (węzeł Krzyż) – Dębica (węzeł Pustynia)

GDDKiAChociaż warunki pogodowe nie sprzyjały wykonawcom udało się zabetonować kolejne segmenty ustroju nośnego estakady E-118. Prowadzono też w ograniczonym zakresie prace na 20 obiektach mostowych w branży drogowej, kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej i energetycznej. Na wszystkich odcinkach autostrady pracowało łącznie każdego dnia ok 700 osób i ok. 300 maszyn budowlanych.

 

 

Raport z budowy

 

w. Rzeszów Wschód – w. Jarosław Zachód oraz w. Przemyśl – Korczowa

GDDKiAPrawie 24 tys. mkw ułożonej warstwy ścieralnej jest efektem prac w mijającym tygodniu na odcinku Przemyśl – Korczowa. Natomiast na kolejnym odcinku A4 wykonawca koncentruje się na dokończeniu węzła Jarosław Zachód (Wierzbna).

 

 

 

Raport z budowy