Liczba gości: 1158
Data wszczęcia postępowania: 2020-12-24
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa

Prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin
Przedmiot zamówienia: Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: „Projekt i budowa obwodnicy Chełma w ciągu drogi ekspresowej S12”.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie nadzoru nad projektowaniem, zarządzania i kontroli oraz nadzoru nad realizacją umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zwanych w dalszej treści też „Kontraktem”, której przedmiotem jest:
„Projekt i budowa obwodnicy Chełma w ciągu drogi ekspresowej S12” na warunkach określonych w Umowie z Konsultantem oraz zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla każdej części zadania inwestycyjnego.
Usługa obejmuje pełnienie przez Konsultanta obowiązków zgodnie z Umową,
w oparciu o OWK i SWK, w szczególności:
- pełnienie nadzoru nad projektowaniem, weryfikację dokumentacji projektowej, jej kompletności, wzajemnej zgodności, weryfikacja wyników dokonania kontrolnych obliczeń w celu znalezienia ewentualnych błędów,
- zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrolę nad realizacją robót aż do daty wystawienia Ostatecznego Świadectwa Płatności,
- prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu i współpracę w tym zakresie ze służbami GDDKiA,
- wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur UE
i współpracę w tym zakresie ze służbami GDDKiA,
- wypełnianie obowiązków wynikających z procedur zawartych w obowiązujących wymaganiach/wytycznych dotyczących inwestycji współfinansowanych ze środków UE oraz procedurami beneficjenta Projektów dla POIiŚ,
- świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych oraz udział w Przeglądach gwarancyjnych i nadzorowania usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartego Kontraktu,
- wykonywanie zadań z uwzględnieniem wymogów i wytycznych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
- wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Projektu,
- sprawowanie nadzoru nad pracami projektowymi i robotami w zakresie Zadań dodatkowych, niezbędnych do wykonania Projektu wynikłymi w trakcie realizacji Kontraktu - udzielonych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
- stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem przez poszczególnych Wykonawców, dokumentów Wykonawcy i robót budowlanych na styku sąsiadujących Kontraktów oraz ścisłą współpracę z Zespołami Konsultanta sprawującymi nadzór nad inwestycjami sąsiadującymi - w wyniku której Konsultant będzie miał obowiązek wypracować zasady i sposób właściwego wykonania dokumentów Wykonawcy i robót budowlanych. W razie potrzeby Konsultanta wiodącego prowadzącego sprawę koordynacji na styku Projektów wyznaczy Zamawiający.
Na czele Zespołu Konsultanta stać będzie Inżynier Kontraktu. Będzie on działał zgodnie z rolą, jaką przypisano Inżynierowi w wyżej wymienionych Warunkach Kontraktu FIDIC oraz w SWK, w zakresie uprawnień określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, aktów prawnych i wytycznych regulujących wydatkowanie Funduszy Unijnych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Numer przetargu: O.LU.D-3.2410.4.2020.AW
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Informacje i dokumenty dostępne są na platformie zakupowej pod linkiem
https://gddkia.eb2b.com.pl
pod nr ID 228755
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Andrzej Wąchała oraz Małgorzata Cichecka tel. 81 534 92 41
Termin składania ofert: 2021-02-01 11:00:00
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Pzp zawiadamia, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez: ZDI Spółka z o.o., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość z ceną ofertową brutto: 11 816 376,30 zł brutto Uzasadnienie wyboru: Oferta ww. Wykonawcy została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 19.1. Tomu I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (IDW) i w Ogłoszeniu o zamówieniu, którymi były: Cena – 60% = 60 pkt Jakość – 26% = 26 pkt Doświadczenie personelu Wykonawcy – 14% = 14 pkt Wybrana oferta została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, spełniającego warunki udziału w postępowaniu i w ww. kryteriach oceny ofert uzyskała najwyższą liczbę punktów - łącznie 100 pkt.
    Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDI Spółka z o.o.,
    ul. Jana Kiepury 6,
    22-400 Zamość
    Cena: 11 816 376,30 zł brutto
    Data udzielenia zamówienia: 17.05.2021 r.
    Liczba otrzymanych ofert: 8
    Oferta z najniższą ceną: 5. 11 816 376,30 zł brutto
    Oferta z najwyższa ceną: 1. 16 370 403,49 zł brutto
    zam_publ_lublin@gddkia.gov.pl drukuj