Liczba gości: 928
Data wszczęcia postępowania: 2020-12-21
Zamawiający: 1. ZAMAWIAJĄCY
1.1. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku;
Adres: ul. Subisława 5; 80-354 Gdańsk;
Adres strony internetowej: www.archiwum.gddkia.gov.pl
Godziny urzędowania od 7:30 do 15:30;
NIP 584-24-56-536, REGON 017511575-00043.
1.2. Prowadzący postępowanie:
GDDKiA Oddział w Gdańsku
Rejon w Gdańsku;
Adres: ul. Budowlanych 70, 80-298 Gdańsk;
Tel. 58 342 68 10; fax 58 342 68 13;
Godziny urzędowania od 7:00 do 15:00
Przedmiot zamówienia: „Zastępcze zakończenie budowy sygnalizacji świetlnej w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Gdańsku”
z podziałem na 2 części
Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje zastępcze zakończenie budowy sygnalizacji świetlnej w podziale na
2 części zamówienia:
Część nr 1: Zastępcze zakończenie budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DK7
z DP1929G w miejscowości Lniska;
Część nr 2: Zastępcze zakończenie budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DK6
z ul. Równą i ul. Kochanowską w miejscowości Gościcino;
w zakresie:
- montaż masztów wysokich sygnalizacji świetlnej wraz z fundamentami;
- montaż wysięgników;
- montaż latarni sygnalizacyjnych;
- montaż sygnalizatorów;
- montaż kamery wideodetekcji;
- montaż kamery PNW;
- układanie kabli;
- układanie przewodów;
- rozszycie kabli wraz z badaniem i pomiarami;
- wykonanie pętli indukcyjnych w jezdni; wraz z pomiarami;
- montaż i uruchomienie sterownika;
- sprawdzenie działania układu sterowania sygnalizacji;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
- opracowanie dokumentacji technicznej fundamentów masztów wysokich;
- opracowanie Szczegółowej Specyfikacji technicznej;
określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Numer przetargu: O.GD.Z-12.2412.23.2020
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie nie dłuższym niż:
Część nr 1 - 60 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania terenu budowy. Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 40 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania terenu budowy;
Część nr 2 - 60 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania terenu budowy.
Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 40 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania terenu budowy.
Wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych części zamówienia:
Część nr 1: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące).
Część nr 2: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące).
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to wysokość wniesionego przez niego wadium, powinna być równa sumie wysokości wadium tych części, na które Wykonawca składa ofertę.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie działalności Oddziału GDDKiA w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk”.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 86 1130 1121 0006 5577 7390 0001 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania O.Gd.Z-12.2412.23.2020), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
Ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena – 60 % = 60 pkt
Okres gwarancji – 20 % = 20 pkt
Termin realizacji – 20 % = 20 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): dostępna na stronie internetowej
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza Pana Roberta Majera do kontaktowania się z Wykonawcami, tel. 58 342-68-18, fax. 58 342-68-13, e-mail: rmajer@gddkia.gov.pl
Termin składania ofert: 2021-02-04 09:00:00
Miejsce składania ofert: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
ODDZIAŁ W GDAŃSKU,
REJON W GDAŃSKU,
UL. Budowlanych 70, 80-298 GDAŃSK
w sekretariacie w terminie do dnia 04.02.2021 r., do godz. 9:00
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eldro Budowa Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 1
83-330 Żukowo
Cena: Część nr 1
cena umowna netto: 123 000,00 zł,
podatek VAT 23 %: 28 290,00 zł,
cena umowna brutto 151 290,00 zł.
Cena umowna brutto słownie: sto pięćdziesiąt jeden tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych 00/100.

Część nr 2
cena umowna netto: 119 100,00 zł,
podatek VAT 23 %: 27 393,00 zł,
cena umowna brutto 146 493,00 zł.
Cena umowna brutto słownie: sto czterdzieści sześć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt trzy złotych 00/100.
Data udzielenia zamówienia: 02/03/2021
Liczba otrzymanych ofert: 2
Oferta z najniższą ceną: Część nr 1
cena umowna netto: 123 000,00 zł,
podatek VAT 23 %: 28 290,00 zł,
cena umowna brutto 151 290,00 zł.
Cena umowna brutto słownie: sto pięćdziesiąt jeden tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych 00/100.

Część nr 2
cena umowna netto: 119 100,00 zł,
podatek VAT 23 %: 27 393,00 zł,
cena umowna brutto 146 493,00 zł.
Cena umowna brutto słownie: sto czterdzieści sześć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt trzy złotych 00/100.
Oferta z najwyższa ceną: Część nr 1
cena umowna netto: 147 434,54 zł,
podatek VAT 23 %: 33 909,94 zł,
cena umowna brutto: 181 344,48 zł.

Część nr 2
cena umowna netto: 160 651,00 zł,
podatek VAT 23 %: 36 949,73 zł,
cena umowna brutto 197 600,73 zł.
rejon_gdansk@gddkia.gov.pl drukuj