Liczba gości: 775
Data wszczęcia postępowania: 2020-11-18
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk
Przedmiot zamówienia: „SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH GDDKiA ODDZIAŁ W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH TERENOWYCH” z podziałem na 5 części
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku oraz siedzibach jednostek terenowych - Rejonów i Obwodów Drogowych, w podziale na 5 części zamówienia.
Numer przetargu: O.GD.F-2.2413.25.2020
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie (w zakresie wszystkich części) zostało zrealizowane w terminie od dnia 01.01.2021 r. (lub od dnia podpisania umowy, jeżeli termin ten będzie późniejszy) do dnia 31.12.2021 r.
Wadium: Część nr 1: 3 500 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset),
Część nr 2: 1 000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc),
Część nr 3: 2 500 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset),
Część nr 4: 1 500 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset),
Część nr 5: 1 500 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) – o wadze 60 %
Jakość oferowanych usług (JU) – 30 %
Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (AS) – 10%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): dostępna poniżej
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: a) w sprawach technicznych i/lub merytorycznych – p. Ewa Bladzikowska;
b) w sprawach procedury przetargowej – p. Jakub Witkowski;
Termin składania ofert: 2020-11-26 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: w zakresie wszystkich części zamówienia:
Konsorcjum firm:
„JANTAR 2” Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk
„JANTAR ” Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk
Cena: Część nr 1 - 187 350,91 zł
Część nr 2 - 59 040,00 zł
Część nr 3 - 157 031,64 zł
Część nr 4 - 105 534,00 zł
Część nr 5 - 97 711,20 zł
Data udzielenia zamówienia: w zakresie wszystkich części zamówienia: 21.12.2020 r.
Liczba otrzymanych ofert: 1 na wszystkie części zamówienia
sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl drukuj