Liczba gości: 986
Data wszczęcia postępowania: 2020-08-20
Zamawiający: Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad działający poprzez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Przedmiot zamówienia: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania : „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie opolskim na DK 39 na odcinku Smarchowice Wielkie – Namysłów w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych”
Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). W ramach tych czynności Nadzór Inwestorski zobowiązany jest w szczególności do:
- reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową, zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, kontroli zgodności z obowiązującymi przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- wspomagania Przedstawiciela Zamawiającego w prowadzeniu rozliczeń związanych z potrzebami zaspokojenia Podwykonawców Wykonawcy , w przypadku, gdy należności tych podmiotów nie zostały przez Wykonawcę uregulowane.
- Organizowanie i przewodniczenie spotkaniom organizowanym na wniosek Przedstawiciela Zamawiającego, sporządzanie protokołów i przekazywanie ich w terminie 3 dni roboczych
od dnia spotkania uczestnikom spotkania.
- Kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy (BHP).
- Kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu.
- Uczestniczenia w wykonywaniu przez Wykonawcę pomiarów, badań oraz pobieraniu próbek na placu budowy.
- zlecania badań i pomiarów kontrolnych do laboratorium Zamawiającego.
- sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów,
a w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych
do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
- przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbiorów częściowych, odbiorów etapów robót pod kątem dopuszczenia do ruchu i odbioru końcowego zadania oraz udział
w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym,
- potwierdzania ilości wykonanych robót (m.in. sprawdzenie obmiarów geodezyjnych przez Specjalistę ds. geodezyjnych oraz wykonanie własnych geodezyjnych pomiarów kontrolnych w ilości pozwalającej na weryfikację poprawności obmiaru – min. 15% pomiarów wykonanych przez Wykonawcę),
- sprawdzania rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzenia należnych
mu kwot,
- sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu raportów,
- sporządzania ocen zgłoszonych Zamawiającemu roszczeń Wykonawcy
i Podwykonawców Robót objętych usługą nadzoru,
- rozliczenia końcowego zadania,
- inwentaryzacji wykonanych robót i rozliczenia kontraktu w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,
- pozostałych czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Numer przetargu: O.Op.D-3.2413.20.2020 (36)
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w okresie realizacji zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie opolskim na DK 39 na odcinku Smarchowice Wielkie – Namysłów w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych” począwszy od daty podpisania umowy na jego realizacje z Wykonawcą Robót lub usług nadzoru w zależności od sytuacji która wystąpi jako pierwsza oraz przez jeden miesiąc przewidziany na ostateczne rozliczenie robót po zakończeniu realizacji zadania które to planowane jest na dzień 15.12.2021 r.
Wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości
15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania, co umożliwi identyfikację wpłaty
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) - 60 %
Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego / Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Drogowych (K) - 20%
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Sanitarnych (S) - 10 %
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Energetycznych i Elektroenergetycznych (E) - 5 %
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Teletechnicznych (T) - 5 %
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na niniejszej stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego w Opolu przy ul. Niedziałowskiego 6 w pokojach 307 -309 po uprzednim pisemnym zapotrzebowaniu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza Pana Adama Matyja do kontaktowania się z Wykonawcami tel. (+48) 77 40 16 344
Termin składania ofert: 2020-09-10 10:50:00
Miejsce składania ofert: GDDKiA Oddział w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego nr 6, Biuro podawcze - parter ,
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wybrano uznając za najkorzystniejszą, ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę: Biuro inżynierskie Via Regia Sp. z o. o. ul. Klonowa 10 55-002 Kamieniec Wrocławski - z ceną ofertową (brutto): 374 535,00 zł słownie: trzysta siedemdziesiąt cztery tysiące pięćset trzydzieści pięć złotych 00/100 groszy Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza oferta została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 19 Tomu I (IDW) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: Cena - 60 pkt, Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego / Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Drogowych (K) - 20 pkt, Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Sanitarnych (S) – 10 pkt, Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Energetycznych i Elektroenergetycznych (E) – 5 pkt, Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Teletechnicznych (T) – 5 pkt Wybrana oferta otrzymała najwyższą łączną ilość punktów we wszystkich kryteriach tj. 100,00, nie podlega ona odrzuceniu, a składający ją Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro inżynierskie Via Regia Sp. z o. o.
ul. Klonowa 10
55-002 Kamieniec Wrocławski
Cena: 374 535,00 zł
słownie: trzysta siedemdziesiąt cztery tysiące pięćset trzydzieści pięć złotych 00/100 groszy
Data udzielenia zamówienia: 17.11.2020
Liczba otrzymanych ofert: Do upływu Terminu składnia ofert wpłynęło 5 ofert
Oferta z najniższą ceną: 374 535,00
Oferta z najwyższa ceną: 725 700,00
przetargi_opole@gddkia.gov.pl; drukuj