Liczba gości: 758
Data wszczęcia postępowania: 2020-08-18
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa

Prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin
Przedmiot zamówienia: Wykonanie Usług napraw sprzętu do ZUD: pługów odśnieżnych lemieszowych i solarek będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, z podziałem na 3 części.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie napraw sprzętu do ZUD: pługów odśnieżnych lemieszowych i solarek będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, z podziałem na 3 części:
Część 1 Naprawa pługów odśnieżnych lemieszowych łącznie sztuk 18, zlokalizowanych w obwodach drogowych w Rudce, Cycowie, Piaskach, Międzyrzecu Podlaskim, Woskrzenicach i Wisznicach
Część 2 Naprawa pługów odśnieżnych lemieszowych łącznie sztuk 16, zlokalizowanych w obwodach drogowych w Kraśniku, Dysie, Niemcach i Zamościu
Część 3 Naprawa solarek marki Epoke, Ozamet łącznie sztuk 4.
Numer przetargu: O.LU.D-3.2413.8.2020.db
Termin realizacji: Zamawiający wymaga aby, przedmiot zamówienia został zrealizowany maksymalnie 80 dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – Wykonawca może zaproponować skrócenie tego terminu do 70 lub 60 dni.
Wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Kryteria oceny ofert
Cena (C) – 60 % = 60 pkt
Okres gwarancji (G) - 20% = 20 pkt
Termin realizacji zamówienia (T) - 20% = 20 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Dawid Bartyzel tel. 81 534 92 57
Termin składania ofert: 2020-08-31 12:00:00
Miejsce składania ofert: Oferty powinny być złożone w:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Lublinie
20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
w Biurze Podawczym (Parter) pokój nr 3
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Postępowanie unieważniono z pow: Postępowanie zostało unieważnione w zakresie części 1, 2 i 3 zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, gdyż oferty z najniższą ceną w tych częściach przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
zam_publ_lublin@gddkia.gov.pl drukuj