Liczba gości: 771
Data wszczęcia postępowania: 2020-07-28
Zamawiający: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
Prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole
Przedmiot zamówienia: Roboty, usługi i dostawy związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników w ciągu dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku w okresie 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty, usługi i dostawy związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników w ciągu dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku w okresie 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy
W zakres zamówienia wchodzą:
Roboty :
a) ścinka poboczy gruntowych,
b) uzupełnienie nasypów i skarp, wykonanie rowków odpływowych w zawyżonych poboczach, uzupełnienie i profilowanie poboczy, ścinka zawyżonych poboczy,
c) odtworzenie ( odmulenie ) istniejących rowów,
d) remont nawierzchni chodników,
e) wymiana i regulacja wysokościowa krawężników,
f) wymiana obrzeży,
g) remont ścieków,
h) regulacja i wymiana wpustów odwadniających kanalizacji deszczowej, wymiana włazów studni rewizyjnych,
i) regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych i studni rewizyjnych,
j) remont przepustów pod zjazdami,
k) remont ścianek czołowych,
l) wykonanie nawierzchni tłuczniowej,
ł) odmulenie przepustów,
Usługi:
m) oczyszczenie kanalizacji deszczowej,
n) oczyszczenie separatorów,
o) czyszczenie studni rewizyjnych, kratek kanalizacji deszczowej i przykanalików, itp.
p) mycie znaków drogowych, pachołków, pylonów, poręczy, barier ochronnych, itp.
Dostawy:
r) dostawa włazów kanalizacji deszczowych
s) dostawa wpustów ulicznych i ścieków liniowych
oraz
inne, nieskomplikowane roboty i usługi (rozliczane wg stawki roboczogodziny, stawki maszyno-godziny koparko-ładowarki i godziny pracy samochodu o ładowności do 7,5 Mg), których nie można było przewidzieć, a ich realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia.
Numer przetargu: O.Op.D-3.2412.15.2020 (34)
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był w okresie 48 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty umownej jeżeli nastąpi to przed upływem tego okresu.
Wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100 groszy)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) - 60%
Okres gwarancji na roboty (dla robót z poz. 12-15, 21-30, 38-64 kosztorysu ofertowego) (G) - 20%
Doświadczenie Kierownika Robót (D) - 20%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na niniejszej stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego w Opolu przy ul. Niedziałowskiego 6 w pokojach 307 -309 po uprzednim pisemnym zapotrzebowaniu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
Iwona Kupiec - ikupiec@gddkia.gov.pl
Termin składania ofert: 2020-08-12 10:50:00
Miejsce składania ofert: Oferty powinny być złożone w siedzibie GDDKiA Oddział w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego nr 6, w biurze podawczym, w terminie do 12.08.2020r., do godziny 10.50.
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Roboty, usługi i dostawy związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników w ciągu dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku w okresie 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy” przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrano uznając ją za najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Larix” Sp. z o. o. ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec - z ceną ofertową brutto: 4 200 265,50 zł. oraz - okresem gwarancji na roboty (dla robót z poz. 12-15, 21-30, 38-64 kosztorysu ofertowego): 3 lata - doświadczeniem kierownika robót: 104 mies. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert które zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Tom I – pkt 19.1: cena - 60% = 60 pkt, okres gwarancji na roboty (dla robót z poz. 12-15, 21-30, 38-64 kosztorysu ofertowego) – 20% = 20 pkt, doświadczenie kierownika robót - 20% = 20 pkt. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w IDW, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00 stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Larix” Sp. z o. o.
ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec
Cena: brutto: 4 200 265,50 zł.
Data udzielenia zamówienia: 02.09.2020r.
Liczba otrzymanych ofert: 5
Oferta z najniższą ceną: 3 646 027,50
Oferta z najwyższa ceną: 6 756 144,00
przetargi_opole@gddkia.gov.pl drukuj