Liczba gości: 911
Data wszczęcia postępowania: 2020-06-25
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie
al. Warszawska 89, 10 083 Olsztyn
Przedmiot zamówienia: Dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie.
Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania niniejszej Umowy szacuje się na 1 581,69 MWh.
Numer przetargu: O/OL.D-3.2414.6.2020
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.08.2022 roku, z tym że sprzedaż energii elektrycznej rozpocznie się nie wcześniej niż od 01.09.2020 roku.
Wadium: NIE
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (C) - 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Katarzyna Lubieniecka, tel. (89) 521-28-82, e-mail: klubieniecka@gddkia.gov.pl
Termin składania ofert: 2020-07-06 08:30:00
Miejsce składania ofert: Oferty sporządzone w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (GDDKiA Oddział w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89 w Olsztynie), w pokoju nr 15 – KANCELARIA (parter).

Dopuszczamy złożenie oferty w postaci elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przy użyciu Platformy zakupowej https://gddkia.eb2b.com.pl/, na zasadach opisanych w Instrukcji dla Wykonawców (IDW - Tom I SIWZ).

Bezpośredni dostęp: LINK
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
klubieniecka@gddkia.gov.pl drukuj