2020-05-08 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
Prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin |
Wykonanie przeglądów podstawowych (rocznych) i rozszerzonych (pięcioletnich) drogowych obiektów inżynierskich w roku 2020 z podziałem na części. |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów podstawowych (rocznych) i rozszerzonych (pięcioletnich) drogowych obiektów inżynierskich w roku 2020 z podziałem na części:
Część 1 – obiekty inżynierskie położone w ciągu dróg krajowych administrowanych
przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim i Rejon w Puławach;
Część 2 - obiekty inżynierskie położone w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Chełmie i Rejon w Lubartowie;
Część 3 - obiekty inżynierskie położone w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku i Rejon w Zamościu. |
O.LU.D-3.2413.5.2020.ut |
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie do 30 listopada 2020 r., w tym do:
─ 30 października 2020 r. – w zakresie dostarczenia podpisanych i uzgodnionych przez Kierowników Rejonów oraz pracowników właściwych rejonów dróg oryginałów wszystkich protokołów z przeglądów wraz z wykazami potrzeb;
─ 30 listopada 2020 r. – dostarczenie pozostałych elementów zamówienia tj. wersji elektronicznych opracowanych protokołów z przeglądów w formacie *.SGM wraz z dokumentacją fotograficzną. |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Część 1 - 600,00 PLN
Część 2 - 800,00 PLN
Część 3 - 400,00 PLN |
Kryteria oceny ofert
Cena (C) – 60 % = 60 pkt
Doświadczenie personelu – 40 % = 40 pkt |
SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego. |
Urszula Trzewik tel. 81 534 92 41 |
2020-05-18 11:00:00 |
Oferty powinny być złożone w:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Lublinie
20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
w Biurze Podawczym (Parter) pokój nr 3 |
usługi |
Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
|
|
Część 1: Konsorcjum: TRASAL Sp. z o.o. - Lider, ul. Dynowska 19/43, 35-119 Rzeszów,
PROMOST-WISŁA Sp. z o.o. - Partner, ul. Radosna 8a, 43-460 Wisła.
Część 2: Konsorcjum: TRASAL Sp. z o.o. - Lider, ul. Dynowska 19/43, 35-119 Rzeszów,
PROMOST-WISŁA Sp. z o.o. - Partner, ul. Radosna 8a, 43-460 Wisła.
Część 3: Artur Szałek, ul. gen. Ludomiła Rayskiego 11/99, 01-307 Warszawa. |
Część nr 1 – 69 914,43 zł
Część nr 2 – 86 823,24 zł
Część nr 3 – 30 490,00 zł |
Część nr 1 – 10.07.2020 r.
Część nr 2 – 10.07.2020 r.
Część nr 3 – 14.07.2020 r. |
Część nr 1 – 2
Część nr 2 – 3
Część nr 3 – 3 |
Część nr 1 – 69 914,43 zł
Część nr 2 – 86 823,24 zł
Część nr 3 – 30 490,00 zł |
Część nr 1 – 173 676,00 zł
Część nr 2 – 213 029,85 zł
Część nr 3 – 44 694,51 zł |