Liczba gości: 826
Data wszczęcia postępowania: 2020-03-25
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
Przedmiot zamówienia: UWAGA! ZMIANA TERMINU i MIEJSCA SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do siedziby Oddziału w Warszawie i podległych jednostek terenowych.
Opis przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do siedziby Oddziału w Warszawie i podległych jednostek terenowych
Numer przetargu: GDDKiA.O.WA.D-3.2413.16.2020
Termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy.
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena – 60% = 60 pkt
Czas realizacji dostawy – 40% = 40 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na stronie internetowej Zamawiającego, www.archiwum.gddkia.gov.pl.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza Pana Sebastian Chadę do kontaktowania się z Wykonawcami: tel. +48 (22) 209 23 62
e-mail: schada@gddkia.gov.pl , Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa.
Termin składania ofert: 2020-05-05 11:30:00
Miejsce składania ofert: UWAGA! ZMIANA TERMINU i MIEJSCA SKŁADANIA OFERT
Siedziba Zamawiającego, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, VII piętro, recepcja (przy windach), do dnia 05.05.2020r. do godz. 11:30

UWAGA:
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii koronawirusa (wywołującego COVID-19) oraz wprowadzonym ograniczeniem do niezbędnego minimum wstępu oraz poruszania się interesantów w siedzibach GDDKiA, Zamawiający przekazuje następujące zalecenia związane ze składaniem ofert :

Oferta musi wpłynąć do zamawiającego do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w związku z tym:
a) Zaleca się przesyłanie oferty pocztą lub kurierem. W takim przypadku należy brać pod uwagę ograniczenia w pracy tych instytucji i wcześniejsze przesyłanie ofert tak, aby zostały one dostarczone na czas;
b) Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę osobiście, jak również uczestniczyć w otwarciu ofert proszony jest o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr 22 209 23 60
c) W miarę możliwości zalecamy wcześniejsze dostarczanie ofert, z uwagi na to że korespondencja wpływająca do GDDKiA Oddział Warszawa podlega 24-godzinnej kwarantannie.
d) Zalecamy również aby w momencie przesłania/ złożenia oferty powiadomić o tym fakcie telefonicznie 22 209 23 60 lub e-mail schada@gddkia.gov.pl)
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Papirus Artykuły Piśmienne i Biurowe Robert Kuleta, ul. Ułańska 5, 99-400 Łowicz
Cena: 262 974,85 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: 02.06.2020 r.
Liczba otrzymanych ofert: 3
Oferta z najniższą ceną: 262 974,85 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 344 625,96 zł brutto
schada@gddkia.gov.pl drukuj