Liczba gości: 795
Data wszczęcia postępowania: 2020-02-28
Zamawiający: Skarb Państwa
Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: (48) 12 417 25 00; 417 25 11; 417 21 79; 417 21 83; 616 37 13
faks: (48) 12 411 01 18
e-mail: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl
Przedmiot zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej (PID) w Oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
- prowadzenie obsługi Punktu Informacji Drogowej (PID) Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji o warunkach ruchu na drogach krajowych województwa małopolskiego,
- wykonanie i zapewnienie ciągłości działania dedykowanej strony internetowej dla prezentowania utrudnień występujących na sieci dróg krajowych woj. małopolskiego.
Numer przetargu: O.KR.D-3.2413.4.2020
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany w terminie od 30 kwietnia 2020 r. od godz. 07:00 do 30 kwietnia 2021 r. godz. 07:00.
Wadium: TAK
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) - 90 % = 90pkt
Doświadczenie Koordynatora PID (D) - 8% = 8 pkt
Termin wykonania dedykowanej strony internetowej (T) – 2% = 2 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dostępna:
- bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Monika Daniel
Termin składania ofert: 2020-03-12 11:15:00
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: Zmiana terminu składania ofert: 12.03.2020 godz. 11:15
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 19.03.2020 r. jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Podhalańskie Drogi Sp. z o.o., ul. Składowa 12c, 34-400 Nowy Targ, z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 568 260,00 PLN (słownie: pięćset sześćdziesiąt osiem tysięcy dwieście sześćdziesiąt złotych 00/100). Oferta najkorzystniejsza jest jedyna ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu i wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena (C)– 90% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 90 pkt.), Doświadczenie Koordynatora PID (D) – 8% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 8 pkt.) Termin wykonania dedykowanej strony internetowej (T)– 2%(oferta najkorzystniejsza uzyskała 2 pkt.) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała 100 pkt., obliczone zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przedstawia nazwę (firmy), siedzibę i adres Wykonawcy, który złożył ofertę, a także punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańskie Drogi Sp. z o.o., ul. Składowa 12c, 34-400 Nowy Targ
Cena: 568 260,00 PLN
Data udzielenia zamówienia: 26.03.2020 r.
Liczba otrzymanych ofert: 1
Oferta z najniższą ceną: 568 260,00 PLN
Oferta z najwyższa ceną: 568 260,00 PLN
mdaniel@gddkia.gov.pl drukuj