Liczba gości: 874
Data wszczęcia postępowania: 2020-01-02
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa

Prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin
Przedmiot zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ulica Ogrodowa - Chmielna, Olszewskiego.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych i laboratorium drogowym Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz budynków. Szczegółowy opis znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
Numer przetargu: O.LU.D-3.2413.01.2020.ut
Termin realizacji: Zamawiający wymaga aby zamówienie było realizowane przez okres 24 miesięcy licząc od terminu rozpoczęcia realizacji Umowy tj. od dnia 1 lutego 2020 r. (lub od dnia podpisania umowy, jeżeli termin ten będzie późniejszy) do 31 stycznia 2022 r.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000 PLN
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena– 60 % = 60 pkt
2) Zastosowanie worków na śmieci z folii biodegradowalnej (kompostowalnej) zgodnie z
EN 14995 lub EN 13432 przy realizacji usługi - 20% = 20 pkt
3)Doświadczenie Koordynatora - 20 % = 20 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Urszula Trzewik
tel. 81 534 92 41
Termin składania ofert: 2020-01-10 12:00:00
Miejsce składania ofert: Oferty powinny być złożone w:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Lublinie
20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
w Biurze Podawczym (Parter) pokój nr 3
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arma Sp. z o.o.
ul. Aleja Jana Pawła II 80 lok.5
00-175 Warszawa
Cena: 470 018,20 zł
Data udzielenia zamówienia: 30.01.2020 r.
Liczba otrzymanych ofert: 6
Oferta z najniższą ceną: 470 018,20 zł
Oferta z najwyższa ceną: 824 040,00 zł
drukuj