Liczba gości: 950
Data wszczęcia postępowania: 2019-12-04
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
Przedmiot zamówienia: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją Robót
oraz zarządzanie Kontraktem pn.: „Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska – ekranów akustycznych oraz modyfikacja istniejących urządzeń zlokalizowanych
w ciągu drogi ekspresowej S7 na odcinku Grójec – Białobrzegi od km 418+546 do km 436+380”.
Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją Robót
oraz zarządzanie Kontraktem pn.: „Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska – ekranów akustycznych oraz modyfikacja istniejących urządzeń zlokalizowanych
w ciągu drogi ekspresowej S7 na odcinku Grójec – Białobrzegi od km 418+546 do km 436+380”.
Numer przetargu: GDDKiA.O.WA.D-3.2411.70.2019
Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: Szacowany czas realizacji zamówienia wynosi 19 miesięcy od daty podpisania Umowy, w tym:
1) Okres projektowania, który trwa od daty rozpoczęcia realizacji Usługi do dnia uzyskania przez Wykonawcę Robót uzyskania zatwierdzenia Dokumentacji projektowej w drodze decyzji o pozwoleniu na budowę (pnb) lub w drodze przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, uprawniającej do rozpoczęcia Robót tj. okres do 9 miesięcy.
2) Okres wykonywania Robót, który trwa od daty uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej uprawniającego do rozpoczęcia, do daty zakończenia Kontraktu (również w okresach zimowych w rozumieniu Kontraktu).
3) Okres Rozliczenia Kontraktu, który trwa 1 miesiąc od daty zakończenia Kontraktu.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena – 60% = 60 pkt
Doświadczenie Personelu – 15% = 15 pkt
Niezmienność Personelu Kluczowego Nadzoru – 15% = 15 pkt
Prowadzenie serwera FTP – 10% = 10 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ dostępna jest bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza p. Sebastiana Chadę do kontaktowania się z Wykonawcami:
tel. +48 (22) 209 23 62, e-mail: schada@gddkia.gov.pl, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa.
Termin składania ofert: 2019-12-17 11:30:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25,
03-808 Warszawa, VII piętro, p. 713 do dnia 17.12.2019r. , do godz. 11:30.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KND INVEST Dariusz Zieliński
Zambski Kościelne 15, 07-215 Obryte
Data udzielenia zamówienia: 13.03.2020 r.
Liczba otrzymanych ofert: 2
Oferta z najniższą ceną: 364 080,00 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 799 500,00 zł brutto
schada@gddkia.gov.pl drukuj