2019-08-20 |
Skarb Państwa
Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: (48) 12 417 25 00; 417 25 11; 417 21 79; 417 21 83; 616 37 13
faks: (48) 12 411 01 18
e-mail: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl
godziny urzędowania: od 8:00 do 16:00 |
Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania: Kontynuacja budowy magazynu soli przy autostradzie A4 w m. Brzesko |
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy magazynu soli o pojemności 2000 Mg w m. Brzesko w systemie „Projektuj i Buduj”. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w szczególności do:
a)opracowania projektu wykonawczego
b)opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na wszystkie rodzaje realizowanych robót,
c)zrealizowania robót w oparciu o opracowane projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzję pozwolenia na budowę,
d)prowadzenia dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości zrealizowanych robót,
e)sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami ze strony Projektanta Wykonawcy,
f)sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
g)sporządzenia dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych,
h)uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie/złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót. |
O.KR-D-3.2411.18.2019 |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie
z Umową i powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w terminie nie dłuższym niż 180 dni licząc (zgodnie z kodeksem cywilnym) od daty podpisania umowy.
Pożądany termin realizacji wynosi 150 dni od daty podpisania umowy, zgodnie
z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin realizacji”. |
TAK
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). |
Cena (C) – 60 % = 60 pkt
Termin realizacji (T) – 30 % = 30 pkt
Okres gwarancji (G) – 10 % = 10 pkt |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dostępna:
- bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego. |
Monika Daniel |
2019-09-04 11:15:00 |
siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303 |
roboty budowlane |
Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
W dniu 08.10.2019 r. jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: TARTAK TIMBER LTD Paweł Jakub Ducinowski, Borzęcin 586B, 32-825 Borzęcin, z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 919 486,00 PLN (słownie: dziewięćset dziewiętnaście tysięcy czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100). Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były:
Cena (C)– 60% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 60 pkt),
Termin Realizacji (T) - 30 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 5 pkt),
Okres Gwarancji (G) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 0 pkt).
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała 65,00 pkt., obliczone zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert oraz łączną punktację.
|
TARTAK TIMBER LTD Paweł Jakub Ducinowski, Borzęcin 586B, 32-825 Borzęcin |
919 486,00 PLN |
31.10.2019 r. |
2 oferty |
919 486,00 PLN |
922 500,00 PLN |