Liczba gości: 998
Data wszczęcia postępowania: 2019-03-11
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław
Przedmiot zamówienia: Wprowadzenie zmiany stałej organizacji ruchu na odcinku DK 46
od km 17,938 do km 18,650 w m. Złoty Stok
Opis przedmiotu zamówienia: Wprowadzenie zmiany stałej organizacji ruchu na odcinku DK 46 od km 17,938 do km 18,650 w m. Złoty Stok
Numer przetargu: O.WR.D-3.2412.33.2019
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty zawarcia umowy do 15.06.2019r., przy czym roboty powodujące utrudnienia w ruchu na remontowanym odcinku drogi muszą być zrealizowane w ciągu 28 dni.
Minimalny termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 15.06.2019r., przy czym roboty powodujące utrudnienia w ruchu na remontowanym odcinku drogi muszą być zrealizowane w ciągu 14 dni.
Wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena (C) – 60% = 60 pkt
Termin realizacji (T) – 30% = 30 pkt
Okres gwarancji (G) - 10% = 10 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Iwona Urbańczyk do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie procedury przetargowej, tel. 71 33 47 388
Termin składania ofert: 2019-03-28 10:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław
sekretariat (I piętro, pokój 1.01)
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROTOMAT Sp. z o.o.
ul. Stabłowicka 134
54 – 062 Wrocław
Cena: 340 984,66 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: 19.04.2019r.
Liczba otrzymanych ofert: 1
Oferta z najniższą ceną: 340 984,66 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 340 984,66 zł brutto
www.archiwum.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu drukuj