Liczba gości: 907
Data wszczęcia postępowania: 2018-11-30
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
91-857 Łódź, ul. Irysowa 2
Przedmiot zamówienia: Zarządzanie majątkiem oraz nadzór nad wywiązywaniem się użytkowników z zobowiązań w zakresie sprawności użytkowej obiektów instalacji i urządzeń wchodzących w skład majątku GDDKiA na terenie Centrum Zarządzania Ruchem i terenie przyległym.
Opis przedmiotu zamówienia: Zarządzanie majątkiem oraz nadzór nad wywiązywaniem się użytkowników z zobowiązań w zakresie sprawności użytkowej obiektów instalacji i urządzeń wchodzących w skład majątku GDDKiA na terenie Centrum Zarządzania Ruchem i terenie przyległym.
Numer przetargu: O.Ł.D3.2413.20.2018.ig
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od 1 stycznia 2019 r. lub od dnia zawarcia umowy, w zależności od tego co nastąpi później, przez okres 12 miesięcy.
Wadium: TAK
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: CENA - 60%=60 pkt
OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ NA WYMIENIONE URZĄDZENIA LUB ICH CZĘŚCI - 20%=20 pkt
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE ZARZĄDCY W ZARZĄDZANIU NIERUCHOMOŚCIAMI - 20%=20 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ jest dostępna na stronie: www.archiwum.gddkia.gov.pl
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Iga Gorczyca
Termin składania ofert: 2018-12-10 11:00:00
Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego - biuro podawcze
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
drukuj