Liczba gości: 2230
Data wszczęcia postępowania: 2018-10-24
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
Przedmiot zamówienia: UWAGA! IV ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT Wykonanie robót polegających na naprawie konstrukcji nawierzchni z betonu cementowego drogi krajowej nr 50 na odcinku obwodnicy Młodzieszyna w województwie mazowieckim wraz z badaniami technicznymi
Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót polegających na naprawie konstrukcji nawierzchni z betonu cementowego drogi krajowej nr 50 na odcinku obwodnicy Młodzieszyna w województwie mazowieckim wraz z badaniami technicznymi
Numer przetargu: GDDKiA.O.WA.D-3.241.73.2018
Termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: 120 dni liczone od dnia 1 kwietnia 2019 r.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 60 % = 60 pkt.
Doświadczenie Kierownika Robót – 22 % =22 pkt
Gwarancja – 18 % =18 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ dostępna jest bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza Panią Natalię Mierzicką-Konopko do kontaktowania się z Wykonawcami:
tel. +48 (22) 209 23 62 , fax. +48 (22) 209 24 74,
e-mail: nmierzicka@gddkia.gov.pl
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25,
03-808 Warszawa
Termin składania ofert: 2018-12-14 11:30:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25,
03-808 Warszawa, VII piętro, p. 713 do dnia 14.12.2018 r., do godz. 11:30
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum: SAT Sp. z o.o., ul. Opolska 9, 55-200 Oława; OAT Sp. z o.o., ul. Szeligowska 11, 05-850 Szeligi
Cena: 28 207 834,45 zł
Data udzielenia zamówienia: 11.02.2019 r.
Liczba otrzymanych ofert: 1
Oferta z najniższą ceną: 28 207 834,45 zł
Oferta z najwyższa ceną: 28 207 834,45 zł
nmierzicka@gddkia.gov.pl drukuj