Liczba gości: 1444
Data wszczęcia postępowania: 2018-10-16
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
Przedmiot zamówienia: UWAGA! DRUGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT. Serwis i naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie w podziale na 9 zadań.
Opis przedmiotu zamówienia: Serwis i naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie w podziale na 9 zadań.
Zadanie nr 1 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Oddział w Warszawie, Wydział Technologii- Laboratorium Opacz Kolonia.
Zadanie nr 2 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Garwolinie.
Zadanie nr 3 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Grójcu.
Zadanie nr 4 -serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Radomiu.
Zadanie nr 5 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Zwoleniu.
Zadanie nr 6 – serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Siedlcach.
Zadanie nr 7 – serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Mińsku Mazowieckim.
Zadanie nr 8 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Mławie.
Zadanie nr 9 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Przasnyszu.
Numer przetargu: GDDKiA.O.WA.D-3.241.71.2018
Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia dla Zadań nr 1-9: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 – 5 200,00 (pięć tysięcy dwieście zł 00/100);
Zadanie nr 2 – 1 400,00 (jeden tysiąc czterysta zł 00/100);
Zadanie nr 3 – 2 200,00 (dwa tysiące dwieście zł 00/100);
Zadanie nr 4 – 1 700,00 (jeden tysiąc siedemset zł 00/100).
Zadanie nr 5 – 1 500,00 (jeden tysiąc pięćset zł 00/100).
Zadanie nr 6 – 1 500,00 (jeden tysiąc pięćset zł 00/100).
Zadanie nr 7 – 1 800,00 (jeden tysiąc osiemset zł 00/100).
Zadanie nr 8 – 1 500,00 (jeden tysiąc pięćset zł 00/100).
Zadanie nr 9 – 1 200,00 (jeden tysiąc dwieście zł 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
a) Cena: 60% = 60 pkt
b) Czas realizacji zlecenia – 15% = 15pkt
c) Ilość posiadanych stanowisk do przeglądów okresowych i awaryjnych – 25% = 25 pkt.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza Panią Małgorzatę Bakuła do kontaktowania się z Wykonawcami:
tel. +48 22 209 24 63 , fax. +48 (22) 810 03 27, e-mail mbakula@gddkia.gov.pl
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa.
Termin składania ofert: 2018-11-30 11:30:00
Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, VII piętro, pok. 714, do dnia 23.11.2018r., do godziny 11:30
Zmiana terminu składania ofert - Zmiana SIWZ Nr 1
Druga zmiana terminu składania ofert - Zmiana SIWZ Nr 2
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Postępowanie unieważniono z pow: 1) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie:
Zadania Nr 3 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Grójcu
Zadania Nr 4 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Radomiu
Zadania Nr 6 – serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Siedlcach
Zadania Nr 7 – serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Mińsku Mazowieckim
zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – nie złożono żadnej oferty.
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie:
Zadania nr 1 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Oddział w Warszawie, Wydział Technologii- Laboratorium Opacz Kolonia
(po odrzuceniu oferty złożonej przez Wykonawcę AUTOMARK S.A. ul. Okólna 38 05-270 Marki) zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
3) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie:
Zadania Nr 5 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Zwoleniu.
Zadania Nr 8 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Mławie.
zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – gdyż oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
4) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie:
Zadania Nr 9 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Przasnyszu.
zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
5) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie:
Zadania Nr 2 - serwis i naprawy blacharskie samochodów służbowych Rejon w Garwolinie.
(po wykluczeniu Wykonawcy P.U.H. POL-ZBYT Sp. z o.o., ul. Kościuszki 83, 08- 400 Garwolin) zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Modyfikacja treści SIWZ: Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na swojej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art. 11 ust. 7d ustawy Pzp.
mbakula@gddkia.gov.pl drukuj