Liczba gości: 1412
Data wszczęcia postępowania: 2018-08-24
Przedmiot zamówienia: Usunięcie uszkodzeń, integracja oraz utrzymanie elementów Systemu Zarządzania Ruchem w ciągu autostrady A4 (odc. Granica D/PL – w. Wrocław Południe) wraz z główną magistralą światłowodową oraz system telefonii alarmowej
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie polega na utrzymaniu, zintegrowaniu, usunięciu uszkodzeń elementów, przeprowadzeniu przeglądów, diagnostyki, raportowaniu, a także dostarczeniu i prezentacji danych wizyjnych w ramach Zintegrowanego Systemu Osłony Meteorologicznej i Zarządzania Ruchem na autostradzie A4
Numer przetargu: O.WR.D-3.2413.146.2018
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 36 miesięcy od daty podpisania umowy.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) – 60 % = 60 pkt.
Aspekt innowacyjności (I) – 15 % = 15 pkt.
Termin usunięcia awarii (T) – 10 % = 10 pkt.
System Zarządzania Jakością – ISO 9001 (J) - 10 % = 10 pkt.
Aspekt Społeczny (A) - 5 % = 5 pkt.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ w wersji papierowej można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław II piętro, pokój 2.05.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Pelc
tel. 71 33 47 378 , fax. 71 33 47 363, e-mail: apelc@gddkia.gov.pl
Termin składania ofert: 2018-10-18 09:30:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, sekretariat (I piętro, pokój 1.01).
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Składanie ofert: 18.10.2018 r. do godz. 09:30
Otwarcie ofert: 18.10.2018 r. o godz. 10:00

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Składanie ofert: 12.10.2018 r. do godz. 09:30
Otwarcie ofert: 12.10.2018 r. o godz. 10:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum firm:
Lider konsorcjum: Trax elektronik Spółka jawna A. Moryc, M. Tomecli, L. Turczyński
ul. Ks. Truszkowskiego 54, 31-352 Kraków
Członek konsorcjum: Telway Sp. z o.o. Kryspinów 357, 32-060 Liszki
Cena: 7 560 072,00 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: 30.11.2018 r.
drukuj