Liczba gości: 4806
Data wszczęcia postępowania: 2018-08-18
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Remont sieci drogowej na terenie administrowanym przez Oddział Rzeszów GDDKiA:

Część I - „Remont drogi krajowej nr 77 w miejscowości Racławice od km 58+892 do km 60+300”

Część II - „Remont drogi krajowej nr 19 Kuźnica –Barwinek odcinek Domostawa- Zdziary od km 400+395 do km 406+160 dł. 5,765 km”

Część III - „Remont drogi krajowej nr 19 na odcinku Kamień – Górno w km 442+330 - 447+400”
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont sieci drogowej na terenie administrowanym przez Oddział Rzeszów GDDKiA:

Część I

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi krajowej nr 77 w miejscowości Racławice od km 58+892 do km 60+300
Zamówienie obejmuje w szczególności realizację robót polegających m.in. na:
- robotach przygotowawczych
- wykonaniu robót ziemnych
- odwodnieniu korpusu drogowego
- wykonaniu podbudowy
- wykonaniu nawierzchni
- robotach wykończeniowych
- oznakowaniu dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- wykonaniu elementów ulic
- innych robotach

Część II

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi krajowej nr 19 Kuźnica –Barwinek odcinek Domostawa - Zdziary od km 400+395 do km 406+160 dł. 5,765 km
Zamówienie obejmuje w szczególności realizację robót polegających m.in. na:
Roboty drogowe:
- robotach przygotowawczych
- robotach rozbiórkowych,
- robotach ziemnych (wykopy, nasypy)
- odwodnieniu korpusu drogowego,
- wykonaniu frezowania nawierzchni,
- wykonaniu podbudowy
- wykonaniu nawierzchni,
- pracach wykończeniowych,
- oznakowaniu dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
- wykonaniu elementów ulic,
- innych robotach

Roboty mostowe:
- robotach przygotowawczych,
- robotach rozbiórkowych elementów dróg,
- robotach ziemnych ,
- wykonaniu podbudowy i nawierzchni,
- humusowaniu z obsianiem skarp,
- montażu barier ochronnych,
- wykonaniu elementów ulic,
- naprawach podpór mostu,
- naprawach powierzchni przęseł,
- montaż urządzeń dylatacyjnych,
- odwodnieniu płyty pomostu ,
- wykonaniu hydroizolacji,
- likwidacja rys i pęknięć podpór i przęsła,
- wykonaniu wyposażenia,
- robotach przy obiektowych,
- zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych,


Część III

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi krajowej nr 19 na odcinku Kamień – Górno w km 442+330 - 447+400
Zamówienie obejmuje w szczególności realizację robót polegających m.in. na:
- robotach przygotowawczych,
- robotach ziemnych,
- odwodnieniu korpusu drogowego,
- wykonaniu podbudów,
- wykonaniu nawierzchni,
- robotach wykończeniowych,
- wykonaniu oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
- wykonaniu elementów ulic
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2411.17.2018
Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Część I - w terminie do 30.10.2019 r.
Część II - w terminie do 30.10.2019 r.
Część III - w terminie do 30.10.2019 r.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Część I: 26 600,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy sześćset złotych 00/100),
Część II: 79 700,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100),
Część III: 77 100,00 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy sto złotych 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena „C”- 60% = 60 pkt
Okres gwarancji „G”– 20% = 20 pkt
Termin wykonania (T) – 20%=20 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiajacego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Łakomska-Sarama - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2018-10-05 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
pokój nr 1 - Kancelaria - Dziennik Podawczy
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Postępowanie unieważniono z pow: Część 2:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę 9 806 407,59 zł brutto, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę MATBUD Sikora Sylwia, ul. Grunwaldzka 40, 36-040 Boguchwała wynosi
15 453 291,16 zł, a więc przewyższa podaną kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Modyfikacja treści SIWZ: 1. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godzin od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.
2. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przesunięty.
Godziny i miejsce składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
3. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 24 września 2018r. na dzień 28 września 2018r.
1. Zgodnie z art. 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godzin od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej - zgodnie z art. 11c i art 11 ust. 7d ustawy Pzp.
2. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przesunięty.
Godziny i miejsce składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
3. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 28 września 2018r. na dzień 5 października 2018r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Część 1:
MATBUD Sikora Sylwia
ul. Grunwaldzka 40
36-040 Boguchwała
Część 3:
STRABAG Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 10
05-800 Pruszków
Cena: Część 1:
Cena brutto: 4 105 052,21 zł
Część 3:
Cena brutto: 9 798 756,56 zł
Data udzielenia zamówienia: Część 1: 21-05-2019
Część 3: 08-04-2019
Liczba otrzymanych ofert: Część 1: 7
Część 3: 7
Oferta z najniższą ceną: Część 1:
MATBUD Sikora Sylwia
ul. Grunwaldzka 40
36-040 Boguchwała
Cena brutto: 4 105 052,21 zł
Część 3:
STRABAG Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 10
05-800 Pruszków
Cena brutto: 9 798 756,56 zł
Oferta z najwyższa ceną: Część 1:
Konsorcjum „BRUK-DAR-MOLTER”
w składzie:
„BRUK-DAR” Dariusz Skawiński
Breń Osuchowski 91
39-304 Czermin – Lider Konsorcjum
Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
Rudna Mała 47b
36-060 Głogów Małopolski – Partner konsorcjum
Cena brutto: 4 647 701,21 zł
Część 3:
MATBUD Sikora Sylwia
ul. Grunwaldzka 40
36-040 Boguchwała
Cena brutto: 10 673 450,52 zł
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj