Liczba gości: 1402
Data wszczęcia postępowania: 2018-06-19
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
91-857 Łódź, ul. Irysowa 2
telefon: (0-42) 2339600. faks (0-42) 2339675
Przedmiot zamówienia: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb GDDKiA Oddział w Łodzi
z podziałem na 13 części.
Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb GDDKiA Oddział w Łodzi
z podziałem na 13 części.


Części (zadania) zamówienia:

Część 1. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie dróg krajowych i obiektów na terenie administrowanym przez Rejon w Kutnie.
Część 2. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie autostrad A1 i A2 na terenie administrowanym przez Rejon w Kutnie.
Część 3. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie autostrad, dróg krajowych i obiektów na terenie administrowanym przez Rejon
w Piotrkowie Trybunalskim.
Część 4. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie drogi ekspresowej S-8 administrowanej przez Rejon w Piotrkowie Trybunalskim.
Część 5. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie dróg krajowych i obiektów na terenie administrowanym przez Rejon w Opocznie.
Część 6. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie drogi krajowej nr 1 na terenie administrowanym przez Rejon w Radomsku.
Część 7. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie drogi krajowej nr 74j na terenie administrowanym przez Rejon Radomsku.
Część 8. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie dróg krajowych i obiektów na terenie administrowanym przez Rejon w Wieluniu.
Część 9. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie drogi krajowej nr 74 na terenie administrowanym przez Rejon w Wieluniu.
Część 10. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie dróg krajowych i obiektów na terenie administrowanym przez Rejon w Łowiczu.
Część 11. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie autostrady A2 na terenie administrowanym przez Rejon w Łowiczu.
Część 12. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie dróg krajowych i obiektów na terenie administrowanym przez Rejon w Sieradzu.
Część 13. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń w pasie drogi ekspresowej nr S14 administrowanej przez Rejon w Sieradzu.
Numer przetargu: O/Ł.D3.2414.1.2018.ig
Termin realizacji: - dla Części 1 – od 01.08.2018 r. lub od dnia zawarcia umowy (jeżeli umowa zawarta będzie później) przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 2 – od 20.01.2019 r. przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej,
lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 3 – od 01.08.2018 r. lub od dnia zawarcia umowy (jeżeli umowa zawarta będzie później) przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 4 – od 20.01.2019 r. przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 5 – od 01.08.2018 r. lub od dnia zawarcia umowy (jeżeli umowa zawarta będzie później) przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 6 – od 01.01.2019 r. przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.

- dla Części 7 – od 24.03.2019 r. przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 8 – od 01.08.2018 r. lub od dnia zawarcia umowy (jeżeli umowa zawarta będzie później) przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 9 – od 24.03.2019 r. przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 10 – od 20.01.2019 r. przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 11 – od 01.08.2018 r. lub od dnia zawarcia umowy (jeżeli umowa zawarta będzie później) przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 12 – od 20.01.2019 r. przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
- dla Części 13 – od 20.01.2019 r. przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej – w zależności od tego, która okoliczność wystąpi wcześniej, lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
Wadium: TAK
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Dla części 1: 2 900,00 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100).
Dla części 2: 23 900,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100).
Dla części 3: 63 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące złotych 00/100).
Dla części 4: 38 000 PLN (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100).
Dla części 5: 3 700 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100).
Dla części 6: 1 900 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100).
Dla części 7: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
Dla części 8: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).
Dla części 9: 4 400,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100).
Dla części 10: 1 900,00 PLN (słownie: jeden tysiące dziewięćset złotych 00/100).
Dla części 11: 54 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100).
Dla części 12: 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100).
Dla części 13: 5 400,00 PLN (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100% =100 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ jest dostępna na stronie www.archiwum.gddkia.gov.pl
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Iga Gorczyca
Termin składania ofert: 2018-07-25 11:00:00
Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego - Biuro podawcze
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
drukuj