Liczba gości: 1305
Data wszczęcia postępowania: 2018-02-22
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
91-857 Łódź, ul. Irysowa 2
telefon: (0-42) 2339600. faks (0-42) 2339675
Przedmiot zamówienia: „Poprawa spływu wód opadowych z nawierzchni autostrady A1 na lewej jezdni (do Gdańska) na odcinku od km 246+460 do km 246+760 oraz na odcinku od km 270+746 do km 271+146”.
Opis przedmiotu zamówienia: „Poprawa spływu wód opadowych z nawierzchni autostrady A1 na lewej jezdni (do Gdańska) na odcinku od km 246+460 do km 246+760 oraz na odcinku od km 270+746 do km 271+146”.
Numer przetargu: O/Ł.D3.2412.3.2018.vk
Termin realizacji: 45 dni od daty podpisania umowy
Wadium: TAK
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 47.000,00zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy złotych 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena – 60 % = 60 pkt
Okres wykonywania robót podstawowych - 40% = 40 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na stronie www.archiwum.gddkia.gov.pl
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Violetta Kuźbik
Termin składania ofert: 2018-03-13 11:00:00
Miejsce składania ofert: Siedziba zamawiającego - kancelaria
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Postępowanie unieważniono z pow: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: „Poprawa spływu wód opadowych z nawierzchni autostrady A1 na lewej jezdni (do Gdańska) na odcinku od km 246+460 do km 246+760 oraz na odcinku od km 270+746 do km 271+146”, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena oferty z najniższą ceną wynosi 4.788.632,31 zł (brutto), a kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia to 2.600.000,00 zł (brutto).

Jednocześnie informuję, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w zamówieniu.
przetargi_lodz@gddkia.gov.pl drukuj