Liczba gości: 2225
Data wszczęcia postępowania: 2017-12-08
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: (48) (12) 417 21 79; 417 21 83, 616 37 07, 616 37 13
faks: (48) (12) 411 01 18
e-mail: przetargi_krakow@gddkia.gov.pl
sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl
godziny urzędowania: od 8:00 do 16:00
Przedmiot zamówienia: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania:
„Rozbudowa drogi krajowej nr 87 na odcinku Nowy Sącz – Piwniczna Zdrój w km ok. 11+000 – km 13+400 (wraz z budową obejścia miejscowości Barcice), w km ok. 18+300 – km 20+000 i w km ok. 20+848 – km 21+400”
w ramach Programu: „Wzmocnienie nośności nawierzchni dróg krajowych do 115kN/oś”
Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, a w szczególności wykonanie:
• Inwentaryzacji terenu objętego zamówieniem wraz z inwentaryzacją istniejących zjazdów (również pod katem ich statusu i legalności), zieleni oznakowania, skrzyżowań itp.
• Opracowań geodezyjno-kartograficznych (w tym aktualizacji mapy syt .wys. Do celów projektowych, dokumentacji podziałowej do decyzji ZRID, dokumentacji formalno-prawnej dotyczącej gospodarowania nieruchomościami);
• Wielobranżowej Koncepcji programowej;
• Analizy i prognozy ruchu;
• Opracowań środowiskowych w tym Karty Informacyjnej przedsięwzięcia ewentualnie Raport ooś oraz materiałów do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z jej a także jeśli zajdzie taka potrzeba wykonanie raportu ooś dla przeprowadzenia ponownej oceny (Etap ZRID);
• Projektu robót geologicznych wraz z jego zatwierdzeniem, Opracowanie Dokumentacji geologiczno-inżynierskiej wraz z jej zatwierdzeniem;
• Opinii geotechnicznej, Dokumentacji badań podłoża gruntowego, Projektu geotechnicznego;
• Wielobranżowego projektu budowlanego wraz niezbędnymi odstępstwami od warunków technicznych (jeżeli zaistnieje taka potrzeba), opiniami, uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi (w tym o pozwoleniu wodnoprawnym);
• Informacja BIOZ;
• Materiałów do przeprowadzenia Audytu BRD (Etap KP oraz PB);
• Materiałów do zgłoszenia robót budowlanych wraz ze zgłoszeniem robót (jeżeli zajdzie taka potrzeba);
• Materiałów do wniosku o uzyskanie decyzji ZRID wraz z jej uzyskaniem;
• Projektu stałej organizacji ruchu;
• Projektów wykonawczych dla każdej z branż;
• Materiałów przetargowych w postaci: Specyfikacji Technicznych Wykonania i Od-bioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK)
• Kosztorysu inwestorskiego.
Numer przetargu: O.KR.D-3.2413.26.2017
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w terminie 70 miesięcy od podpisania umowy (w tym ujęte zostały okresy: wykonania dokumentacji projektowej (34 m-ce), procedury przetargowej na roboty budowlane (4 m-ce), sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania (20 m-cy) oraz rękojmi (12 m-cy).
Wadium: TAK
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) - 60 % = 60 pkt
Doświadczenie Projektanta Drogowego (D) - 20 % = 20 pkt
Zespół Projektowy (ZP) - 10 % = 10 pkt
Zawodowa integracja osób (ZI) - 10 % = 10 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Przyjemska
Termin składania ofert: 2018-01-18 11:15:00
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Postępowanie unieważniono z pow: Uzasadnienie prawne:
Podstawą unieważnienia jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r, poz. 1579 ze zm.) – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu złożono 5 ofert, wszystkie złożone oferty przewyższają kwo-tę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości brutto 1 380 640,00 PLN, ceny złożonych w niniejszym postępowaniu ofert znajdują się
w przedziale od 1 857 915,00 PLN do 2 748 998,81 PLN. Oferta z najniższą ceną prze-wyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
o około 477 275,00 PLN.
mprzyjemska@gddkia.gov.pl drukuj