Liczba gości: 2402
Data wszczęcia postępowania: 2017-11-24
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa,
prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków,
telefon: (48) (12) 417-21-83, 417-21-79, 616 37 13, 417-25-00;
faks (12) 411-01-18
e-mail: krakow_przetargi@gddkia.gov.pl
adres strony internetowej: www.archiwum.gddkia.gov.pl
Godziny urzędowania: od 8.00 do 16.00.
Przedmiot zamówienia: Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń sygnalizacji świetlnych, znaków podświetlanych, aktywnych znaków i aktywnych urządzeń brd oraz wymiana sterowników sygnalizacji, zlokalizowanych na drogach krajowych województwa małopolskiego.
Opis przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń sygnalizacji świetlnych, znaków podświetlanych, aktywnych znaków i aktywnych urządzeń brd oraz wymiana sterowników sygnalizacji, zlokalizowanych na drogach krajowych województwa małopolskiego, w podziale na 6 części
Część 1 – obejmująca bieżące utrzymanie, konserwację i naprawy awaryjne urządzeń sygnalizacji świetlnych i znaków podświetlanych oraz wymianę sterowników sygnalizacji, administrowanych przez Rejon Kraków, obszar 1;
Zakres usługi obejmuje obiekty zlokalizowane na drogach DK 79 (odcinek: granica województwa śląskiego – m. Wola Filipowska) i DK 94.
Część 2 – obejmująca bieżące utrzymanie, konserwację i naprawy awaryjne urządzeń sygnalizacji świetlnych, znaków podświetlanych i aktywnych znaków oraz wymianę sterowników sygnalizacji, administrowanych przez Rejon Kraków, obszar 2;
Zakres usługi obejmuje urządzenia zlokalizowane na drogach DK 7, S-7 (węzeł Kraków Nowa Huta) i DK 79 (odcinek: m. Krzeszowice – m. Modlniczka).
Część 3 – obejmująca bieżące utrzymanie, konserwację i naprawy awaryjne urządzeń sygnalizacji świetlnych, znaków podświetlanych i aktywnych znaków oraz wymianę sterowników sygnalizacji, administrowanych przez Rejon Nowy Sącz;
Zakres usługi obejmuje urządzenia zlokalizowane na drogach DK 28, DK 75 i DK 87.
Część 4 – obejmująca bieżące utrzymanie, konserwację i naprawy awaryjne urządzeń sygnalizacji świetlnych i znaków podświetlanych oraz wymianę sterowników sygnalizacji, administrowanych przez Rejon Nowy Targ;
Zakres usługi obejmuje urządzenia zlokalizowane na drogach DK 28, DK 47, DK 49.
Część 5 – obejmująca bieżące utrzymanie, konserwację i naprawy awaryjne urządzeń sygnalizacji świetlnych, znaków podświetlanych, aktywnych znaków i aktywnych urządzeń brd oraz wymianę sterowników sygnalizacji, administrowanych przez Rejon Tarnów;
Zakres usługi obejmuje urządzenia zlokalizowane na drogach DK 73, DK 75, DK 79 i DK 94.
Część 6 – obejmująca bieżące utrzymanie, konserwację i naprawy awaryjne urządzeń sygnalizacji świetlnych i znaków podświetlanych oraz wymiana sterowników sygnalizacji, administrowanych przez Rejon Wadowice;
Zakres usługi obejmuje urządzenia zlokalizowane na drogach DK 28, DK 44 i DK 52.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II - III SIWZ.
Numer przetargu: O.KR.D-3.2413.25.2017
Termin realizacji: Dla każdej części przedmiotu zamówienia okres realizacji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia rozpoczęcia wykonywania usług.
Wadium: tak
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio:
- dla części 1 - 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych).
- dla części 2 - 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych).
- dla części 3 - 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych).
- dla części 4 - 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych).
- dla części 5 - 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
- dla części 6 - 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) - 80%
Czas podjęcia działania na miejscu awarii/usterki (A) - 14%
Doświadczenie zawodowe Kierownika zespołu (D) - 6%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Specyfikacja Istotnych Warunków zatrudnienia jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Aneta Trześniewska
Termin składania ofert: 2018-01-08 11:15:00
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 304
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 07.02.2018r. w zakresie części 1 – Rejon Kraków, obszar 1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 8, złożoną przez Konsorcjum Firm: TLS Wojciech Matura, ul. Słowicza 10, 43-190 Mikołów oraz Dynniq Poland Sp. z o.o., 43-190 Mikołów ul. Słowicza 10, na kwotę 1 567 020,00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset sześćdziesiąt siedem tysięcy dwadzieścia złotych) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza jest jedyną oferta złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie części 1 i została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj. na podstawie kryteriów: - „Cena (C)” - o wadze 80 % (Oferta najkorzystniejsza uzyskała w tym kryterium 80 pkt); - „Czas podjęcia działania w miejscu awarii/usterki (A)” - o wadze 14 % (Oferta najkorzystniejsza uzyskała w tym kryterium 5 pkt); -„Doświadczenie zawodowe Kierownika zespołu (D)” - o wadze 6 % (Oferta najkorzystniejsza uzyskała w tym kryterium 6 pkt). Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała łącznie 91 punktów, obliczonych zgodnie z wzorem zamieszczonym w pkt 19.2 Tomu I SIWZ – IDW. W dniu 07.02.2018r. w zakresie części 3 – Rejon Nowy Sącz jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1, złożoną przez Zakład Usługowo – Produkcyjny Elstop, ul. Królowej Jadwigi 34, 33-300 Nowy Sącz, na kwotę 1 044 166,07 zł (słownie złotych: jeden milion czterdzieści cztery tysiące sto sześćdziesiąt sześć złotych i 7/100) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza jest jedyną oferta złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie części 3 i została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj. na podstawie kryteriów: - „Cena (C)” - o wadze 80 % (Oferta najkorzystniejsza uzyskała w tym kryterium 80 pkt); - „Czas podjęcia działania w miejscu awarii/usterki (A)” - o wadze 14 % (Oferta najkorzystniejsza uzyskała w tym kryterium 14 pkt); - „Doświadczenie zawodowe Kierownika zespołu (D)” - o wadze 6 % (Oferta najkorzystniejsza uzyskała w tym kryterium 6 pkt). Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała łącznie 100 punktów, obliczonych zgodnie z wzorem zamieszczonym w pkt 19.2 Tomu I SIWZ – IDW. W dniu 07.02.2018r., w zakresie części 4 – Rejon Nowy Targ, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1, złożoną przez Zakład Usługowo – Produkcyjny Elstop, ul. Królowej Jadwigi 34, 33-300 Nowy Sącz, na kwotę 1 003 937,69 zł (słownie złotych: jeden milion trzy tysiące dziewięćset trzydzieści siedem złotych i 69/100) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza w zakresie części 4 została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj. na podstawie kryteriów: - „Cena (C)” - o wadze 80 %; - „Czas podjęcia działania w miejscu awarii/usterki (A)”; -„Doświadczenie zawodowe Kierownika zespołu (D)”. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, tj. 100,00 punktów, obliczoną zgodnie z wzorem zamieszczonym w pkt 19.2 Tomu I SIWZ – IDW. Załączona tabela przedstawia wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w zakresie części 4 niniejszego postępowania wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w każdym kryterium oceny ofert oraz łączną punktację. W dniu 20.03.2018r. w zakresie części 5 – Rejon Tarnów, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 6, złożoną przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe ALTUM, mgr Alicja Czuba, ul. Jugowicka 12, 30-443 Kraków, na kwotę 1 773 045,00 zł (słownie: jeden milion siedemset siedemdziesiąt trzy tysiące czterdzieści pięć złotych) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza w zakresie części 5 została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj. na podstawie kryteriów: - „Cena (C)” - o wadze 80 %; - „Czas podjęcia działania w miejscu awarii/usterki (A)” - o wadze 14 %; - „Doświadczenie zawodowe Kierownika zespołu (D)” - o wadze 6 %. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, tj. 100,00 punktów, obliczoną zgodnie z wzorem zamieszczonym w pkt 19.2 Tomu I SIWZ – IDW. Załączona tabela przedstawia wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w zakresie części 5 niniejszego postępowania wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w każdym kryterium oceny ofert oraz łączną punktację. W dniu 20.03.2018r. w zakresie części 6 – Rejon Wadowice, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 6, złożoną przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe ALTUM, mgr Alicja Czuba, ul. Jugowicka 12, 30-443 Kraków, na kwotę 1 182 522,00zł (słownie złotych: jeden milion sto osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset dwadzieścia dwa złote) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza w zakresie części 6 została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj. na podstawie kryteriów: - „Cena (C)” - o wadze 80 %; - „Czas podjęcia działania w miejscu awarii/usterki (A)” - o wadze 14 %; - „Doświadczenie zawodowe Kierownika zespołu (D)” - o wadze 6 %. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, tj. 100,00 punktów, obliczoną zgodnie z wzorem zamieszczonym w pkt 19.2 Tomu I SIWZ – IDW. Załączona tabela przedstawia wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w zakresie części 6 niniejszego postępowania wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w każdym kryterium oceny ofert oraz łączną punktację. W dniu 20.03.2018r. w zakresie część 2 –Rejon Kraków, obszar 2, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 4, złożoną przez Dynniq Poland Sp. z o.o., ul. Ekranowa 6, 32-085 Modlniczka, na kwotę 1 006 866,93 zł (słownie złotych: jeden milion sześć tysięcy osiemset sześćdziesiąt sześć i 93/100) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza w zakresie części 2 została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj. na podstawie kryteriów: - „Cena (C)” - o wadze 80 %; - „Czas podjęcia działania w miejscu awarii/usterki (A)” - o wadze 14 %; - „Doświadczenie zawodowe Kierownika zespołu (D)” - o wadze 6 %. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, tj. 100,00 punktów, obliczoną zgodnie z wzorem zamieszczonym w pkt 19.2 Tomu I SIWZ – IDW. Załączona tabela przedstawia wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w zakresie części 2 niniejszego postępowania wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w każdym kryterium oceny ofert oraz łączną punktację.
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: część 1 - Konsorcjum Firm: TLS Wojciech Matura, ul. Słowicza 10, 43-190 Mikołów oraz Dynniq Poland Sp. z o.o., 43-190 Mikołów ul. Słowicza 10
część 3 - Zakład Usługowo – Produkcyjny Elstop, ul. Królowej Jadwigi 34, 33-300 Nowy Sącz
część 4 - Zakład Usługowo – Produkcyjny Elstop, ul. Królowej Jadwigi 34, 33-300 Nowy Sącz
część 2 - Dynniq Poland Sp. z o.o., ul. Ekranowa 6, 32-085 Modlniczka,
część 5 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe ALTUM, mgr Alicja Czuba, ul. Jugowicka 12, 30-443 Kraków
część 6 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe ALTUM, mgr Alicja Czuba, ul. Jugowicka 12, 30-443 Kraków
Cena: część 1 - 1 567 020,00 zł
część 3 - 1 044 166,07 zł
część 4 - 1 003 937,69 zł
część 2 - 1 006 866,93 zł
część 5 - 1 773 045,00 zł
część 6 - 1 182 522,00zł
Data udzielenia zamówienia: część 1 - 8.03.2018
część 3 - 5.03.2018
część 4 - 5.03.2018
część 2 - 3.04.2018
część 5 - 3.04.2018
część 6 - 3.04.2018
Liczba otrzymanych ofert: część 1 - 1
część 3 - 1
część 4 - 3
część 2 - 4
część 5 - 5
część 6 - 4
atrzesniewska@gddkia.gov.pl drukuj