Liczba gości: 13236
Data wszczęcia postępowania: 2017-11-21
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
prowadzący postepowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: (48) (12)616 37 07; 417 21 79; 417 21 83; 616 37 13
faks: (48) (12) 411 01 18
e-mail: przetargi_krakow@gddkia.gov.pl
godziny urzędowania: od 8:00 do 16:00
Przedmiot zamówienia: Całoroczne utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w latach 2018 – 2022 w podziale na 5 części
Opis przedmiotu zamówienia: Całoroczne utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w latach 2018 – 2022 w podziale na następujące części:
Część 1 – obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w zakresie części nr 1, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu Kraków, nazywana również zadaniem nr 1;
Drogi administrowane przez Rejon Kraków to: A4, S7, S7c, S7o, S52c, 7, 52, 79, 94, 94h.
Część 2 – obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w zakresie części nr 2, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu Nowy Sącz, nazywana również zadaniem nr 2;
Drogi administrowane przez Rejon Nowy Sącz to: 28, 28a, 28b, 75, 87, 87a.
Część 3 – obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w zakresie części nr 3, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu Nowy Targ, nazywana również zadaniem nr 3;
Drogi administrowane przez Rejon Nowy Targ to: S7b, 7, 28, 47, 49, 49a.
Część 4 – obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w zakresie części nr 4, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu Tarnów, nazywana również zadaniem nr 4;
Drogi administrowane przez Rejon Tarnów to: A4, 73, 73d, 75, 75a, 79, 94g, 94i.
Część 5 – obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w zakresie części nr 5, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu Wadowice, nazywana również zadaniem nr 5;
Drogi administrowane przez Rejon Wadowice to: 28, 28d, 44, 52.

Zamówienie obejmuje wykonywanie usług i robót budowlanych z zakresu bieżącego i zimowego utrzymania dróg krajowych, w tym między innymi:
- zimowe utrzymanie dróg (odśnieżanie, usuwanie śliskości, ustawianie płotków prze-ciwśnieżnych),
- utrzymanie nawierzchni dróg (remonty nawierzchni betonem asfaltowym i SMA oraz inne z grupy 1) frezowanie, uzupełnianie ubytków i wybojów,
- remonty poboczy (ścinanie zawyżonych, uzupełnianie zaniżonych),
- utrzymanie i remont elementów odwodnienia dróg (rowy, kanalizacja, urządzenia oczyszczające),
- wykonanie i remonty chodników (wymiana krawężników, wymiana obrzeży, wy-miana nawierzchni chodnika),
- utrzymanie oznakowania pionowego (uzupełnianie elementów odblaskowych, usta-wienie kompletnych znaków lub wymiana ich elementów),
- ustawianie barier ochronnych lub wymianę ich elementów, naprawę ogrodzenia drogi, wymianę elementów ekranów akustycznych,
- mycie oznakowania, mycie ekranów akustycznych, mycie poręczy energochłonnych, czyszczenie nawierzchni,
- malowanie poręczy betonowych i ekranów akustycznych,
- koszenie traw,
- pielęgnację drzew oraz wycinkę drzew i krzewów,
- prace brygady interwencyjnej, brygady patrolowej, Punktu Obsługi Kontraktu,
- utrzymanie czystości na obiektach mostowych (koszenie skarp i stożków, wycinka krzaków, czyszczenie: nisz, ław podłożyskowych, dylatacji modułowych, wpustów mostowych, korytek, balustrad i gzymsów, udrażnianie przepustów).

Wszystkie asortymenty usług i robót, objęte niniejszą specyfikacją, zostały podzielone na niżej wymienione grupy:
Grupa nr 1 – Nawierzchnie
Grupa nr 2 – Pobocza
Grupa nr 3 – Elementy odwodnienia korpusu drogi
Grupa nr 4 – Utrzymanie systemu odwodnienia
Grupa nr 5 – Chodniki i drogi rowerowe
Grupa nr 6 – Oznakowanie
Grupa nr 7 – Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Grupa nr 8 – Estetyka znaków, elementów bezpieczeństwa ruchu oraz pasa dro-gowego
Grupa nr 9 – Zieleń
Grupa nr 10 – Korpus drogi
Grupa nr 11 – Zimowe utrzymanie dróg
Grupa nr 12 – Czystość na obiektach inżynierskich
Grupa nr 13 - Prace pomocnicze
Grupa nr 14 - Brygady interwencyjne, patrolowe i POK
Wykazy asortymentów robót i usług przypisanych do poszczególnych grup robót za-wierają Tabele Elementów Rozliczeniowych, zamieszczone w Rozdziale 2 Tomie I SIWZ.

Na podstawie art. 36aa ustawy Pzp Zamawiający określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na jedną dowolnie wybraną część zamówienia.
Numer przetargu: O.Kr.D-3.2413.24.2017
Termin realizacji: Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był realizowany w terminie od 1 maja 2018 roku do 30 kwietnia 2022 roku.
Wadium: TAK
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości;
dla części 1 - 600.000,00 zł. (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100).
dla części 2 - 700.000,00 zł. (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100).
dla części 3 - 600.000,00 zł. (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100).
dla części 4 - 800.000,00 zł. (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100).
dla części 5 - 600.000,00 zł. (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) - 60 % = 60 pkt
Czas reakcji brygady interwencyjnej (TI) - 12 % = 12 pkt
Emisja spalin (E) - 10 % = 10 pkt
Termin wymiany barier (TB) - 10 % = 10 pkt
Kwalifikacje zawodowe Kierownika ds. Utrzymania Dróg (D) - 4 % = 4 pkt
Zawodowa integracja osób (Z) - 4% = 4 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Beata Kowalska
Termin składania ofert: 2018-01-12 11:15:00
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 305
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: Zgodnie z art 12a ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiajacy informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej- zgodnie z art 11c i art 11 ust 7d ustawy Pzp. Równocześnie zostaną zamieszczone odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
zmiana terminu składania ofert 5.01.2018 do godz 11:15
Zgodnie z art 12a ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiajacy informuje o dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieści na niniejszej stronie pełną treść ogłoszenia zmian po jego publikacji w DUUE albo po upływie 48 godz. od potwierdzenia otrzymania ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej- zgodnie z art 11c i art 11 ust 7d ustawy Pzp. Równocześnie zostaną zamieszczone odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
zmiana terminu składania ofert 12.01.2018 do godz 11:15
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 12.02.2018 r. dla Części 1 – obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w zakresie części nr 1, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu Kraków jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 5 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo DUBR Sp. z o.o. Ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 154.645.120,74 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt cztery miliony sześćset czterdzieści pięć tysięcy sto dwadzieścia złotych 74/100) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena (C) – 60% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 60 pkt), Czas reakcji brygady interwencyjnej (TI) - 12 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 12 pkt), Emisja spalin (E) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Termin wymiany barier (TB) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Kwalifikacje zawodowe Kierownika ds. Utrzymania Dróg (D) – 4 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt Zawodowa Integracja Osób (Z) – 4% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24 aa ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00 pkt. obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- W dniu 12.02.2018 r. dla Części 3 – obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w zakresie części nr 3, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu Nowy Targ najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 8 złożona przez Wykonawcę: Saferoad Grawil Sp. z o.o. Ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 139.703.449,36 PLN (słownie: sto trzydzieści dziewięć milionów siedemset trzy tysiące czterysta czterdzieści dziewięć złotych 36/100) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena (C) – 60% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 60 pkt), Czas reakcji brygady interwencyjnej (TI) - 12 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 12 pkt), Emisja spalin (E) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Termin wymiany barier (TB) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Kwalifikacje zawodowe Kierownika ds. Utrzymania Dróg (D) – 4 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt Zawodowa Integracja Osób (Z) – 4% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24 aa ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00 pkt. obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ W dniu 12.02.2018 r. dla Części 4 – obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych województwa małopolskiego w zakresie części nr 4, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu Tarnów jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 10 złożona przez Wykonawcę: Konsorcjum: 1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MADROCAR Ryszard Maślanka 32-052 Radziszów, ul. Podlesie 131 2. ReDrog S.C. Bożena Krzyżak, 32-862 Porąbka Iwkowska 32 3. ReDrog S.C. Wojciech Krzyżak, 32-862 Porąbka Iwkowska 32 z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 155.303.966,89 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt pięć milionów trzysta trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt sześć złotych 89/100) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena (C) – 60% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 60 pkt), Czas reakcji brygady interwencyjnej (TI) - 12 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 12 pkt), Emisja spalin (E) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Termin wymiany barier (TB) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Kwalifikacje zawodowe Kierownika ds. Utrzymania Dróg (D) – 4 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt Zawodowa Integracja Osób (Z) – 4% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24 aa ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00 pkt. obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację poniżej dla części 1,3,4. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- cześć 2 - W dniu 15.03.2018 r. jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 7 złożona przez Wykonawcę: Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S.A. Ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 114.052.386,83 PLN (słownie: sto czternaście milionów pięćdziesiąt dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt sześć złotych 83/100) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena (C) – 60% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 60 pkt), Czas reakcji brygady interwencyjnej (TI) - 12 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 12 pkt), Emisja spalin (E) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Termin wymiany barier (TB) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Kwalifikacje zawodowe Kierownika ds. Utrzymania Dróg (D) – 4 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 1 pkt) Zawodowa Integracja Osób (Z) – 4% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24 aa ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 97,00 pkt. obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Część 5 - W dniu 15.03.2018 r. jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 6 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowo-Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc 34-116 Spytkowice, ul. Zamkowa 3 z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 94.527.167,88 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt cztery miliony pięćset dwadzieścia siedem tysięcy sto sześćdziesiąt siedem złotych 88/100) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena (C) – 60% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 60 pkt), Czas reakcji brygady interwencyjnej (TI) - 12 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 12 pkt), Emisja spalin (E) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Termin wymiany barier (TB) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Kwalifikacje zawodowe Kierownika ds. Utrzymania Dróg (D) – 4 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 0 pkt) Zawodowa Integracja Osób (Z) – 4% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24 aa ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 96,00 pkt. obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. ------------------------------------------------- Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty dla części 2 i 5 , a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację poniżej. ----------------------------------------------------------------------------------- Po wyroku KIO w dniu 27.04.2018 r. jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 10 złożona przez Wykonawcę: Konsorcjum: 1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MADROCAR Ryszard Maślanka 32-052 Radziszów, ul. Podlesie 131 2. ReDrog S.C. Bożena Krzyżak, 32-862 Porąbka Iwkowska 32 3. ReDrog S.C. Wojciech Krzyżak, 32-862 Porąbka Iwkowska 32 z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 155.303.966,89 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt pięć milionów trzysta trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt sześć złotych 89/100) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena (C) – 60% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 60 pkt), Czas reakcji brygady interwencyjnej (TI) - 12 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 12 pkt), Emisja spalin (E) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Termin wymiany barier (TB) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Kwalifikacje zawodowe Kierownika ds. Utrzymania Dróg (D) – 4 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt Zawodowa Integracja Osób (Z) – 4% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24 aa ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00 pkt. obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający poniżej przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- część 2 - Po wyroku KIO w dniu 24.05.2018 r. jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 7 złożona przez Wykonawcę: Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S.A. Ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 114.052.386,83 PLN (słownie: sto czternaście milionów pięćdziesiąt dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt sześć złotych 83/100) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena (C) – 60% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 60 pkt), Czas reakcji brygady interwencyjnej (TI) - 12 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 12 pkt), Emisja spalin (E) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Termin wymiany barier (TB) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Kwalifikacje zawodowe Kierownika ds. Utrzymania Dróg (D) – 4 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 1 pkt) Zawodowa Integracja Osób (Z) – 4% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24 aa ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 97,00 pkt. obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, poniżej przedstawiono nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- część 1 Po wyroku KIO w dniu 4.06.2018 r. jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 5 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo DUBR Sp. z o.o. Ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 154.645.120,74 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt cztery miliony sześćset czterdzieści pięć tysięcy sto dwadzieścia złotych 74/100) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena (C) – 60% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 60 pkt), Czas reakcji brygady interwencyjnej (TI) - 12 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 12 pkt), Emisja spalin (E) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Termin wymiany barier (TB) – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt) Kwalifikacje zawodowe Kierownika ds. Utrzymania Dróg (D) – 4 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt Zawodowa Integracja Osób (Z) – 4% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 4 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24 aa ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00 pkt. obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, poniżej przedstawiono nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację .
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: część 1 - Przedsiębiorstwo DUBR Sp. z o.o. Ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce
część 2 - ZABERD S.A. Ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław
część 3 - Saferoad Grawil Sp. z o.o. Ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek
część 4 - Konsorcjum:
1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MADROCAR Ryszard Maślanka 32-052 Radziszów, ul. Podlesie 131
2. ReDrog S.C. Bożena Krzyżak, 32-862 Porąbka Iwkowska 32
3. ReDrog S.C. Wojciech Krzyżak, 32-862 Porąbka Iwkowska 32

część 5 - Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowo-Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc 34-116 Spytkowice, ul. Zamkowa 3
Cena: część 1 - 154.645.120,74 PLN
część 2 - 114.052.386,83 PLN
część 3 - 139.703.449,36 PLN
część 4 - 155.303.966,89 PLN
część 5 - 94.527.167,88 PLN
Data udzielenia zamówienia: część 1 - 18.07.2018 r.
część 2 - 29.06.2018 r.
część 3 - 15.03.2018 r.
część 4 - 25.05.2018 r.
część 5 - 12.04.2018 r.
Liczba otrzymanych ofert: część 1 - 2
część 2 - 4
część 3 - 2
część 4 - 2
część 5 - 3
Oferta z najniższą ceną: część 1 - 154.645.120,74 PLN
część 2 - 114.052.386,83 PLN
część 3 - 139.703.449,36 PLN
część 4 - 155.303.966,89 PLN
część 5 - 94.527.167,88 PLN
Oferta z najwyższa ceną: część 1 - 203.470.034,33 PLN
część 2 - 149.920.496,89 PLN
część 3 - 172.960.685,28 PLN
część 4 - 179.794.845,75 PLN
część 5 - 117.748.038,45 PLN
bkowalska@gddkia.gov.pl drukuj