Liczba gości: 1792
Data wszczęcia postępowania: 2017-09-09
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Budowa ekranów akustycznych wzdłuż istniejącej obwodnicy m. Jarosław w ciągu drogi krajowej nr 94
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa ekranów akustycznych wzdłuż istniejącej obwodnicy miasta Jarosław w ciągu drogi krajowej nr 94.
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2411.25.2017
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: do dnia 11.12.2017r.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy),
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) – 60% = 60 pkt
Okres gwarancji (G) – 20 % = 20 pkt
Skrócenie czasu realizacji (CR) – 20 % = 20 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiajacego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Paweł Kloc- Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2017-09-28 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
pokój nr 1 - Kancelaria - Dziennik Podawczy
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Postępowanie unieważniono z pow: Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę 619.747,73 zł brutto którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena w najkorzystniejszej ofercie firmy Zakład Usługowy „MR-CAT” Marcin Rabajczyk, Górno-Parcele 55/1, 26-008 Górno, wynosi: 850.016,69 zł brutto, a więc przewyższa podaną kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Modyfikacja treści SIWZ: Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 25 września 2017r. na dzień 28 września 2017r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj