Liczba gości: 4684
Data wszczęcia postępowania: 2017-09-13
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
prowadzący postepowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: (48) (12) 417 21 79; 417 21 83; 61 637 07; 616 37 13
faks: (48) (12) 411 01 18
e-mail: przetargi_krakow@gddkia.gov.pl
godziny urzędowania: od 8:00 do 16:00
Przedmiot zamówienia: Zarządzanie kontraktem i pełnienie nadzoru nad zadaniem: Projekt i budowa drogi ekspresowej S7 Warszawa – Kraków, odcinek granica województwa świętokrzyskiego – Kraków odc. realizacyjny węzeł Widoma (bez węzła) – Kraków (z włączeniem do węzła Igołomska), długość ok. 18,3 km
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
— pełnienie nadzoru nad projektowaniem, weryfikację dokumentacji projektowej, jej kompletności, wzajemnej zgodności, weryfikacja wyników dokonania kontrolnych obliczeń w celu znalezienia ewentualnych błędów,
— zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrolę nad realizacją robót aż do daty wystawienia Ostatecznego Świadectwa Płatności,
— prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu i współpracę w tym zakresie ze służbami GDDKiA,
— wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur UE i współpracę w tym zakresie ze służbami GDDKiA,
— wypełnianie obowiązków wynikających z procedur zawartych w obowiązujących wymaganiach/wytycznych dotyczących inwestycji współfinansowanych ze środków UE oraz procedurami beneficjenta Projektów dla POIiŚ,
— świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych oraz udział w Przeglądach gwarancyjnych i nadzorowania usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartego Kontraktu,
— wykonywanie zadań z uwzględnieniem wymogów i wytycznych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
— wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Projektu,
— sprawowanie nadzoru nad pracami projektowymi i robotami w zakresie Zadań dodatkowych, niezbędnych do wykonania Projektu wynikłymi w trakcie realizacji Kontraktu – udzielonych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
— stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem przez poszczególnych Wykonawców, dokumentów Wykonawcy i robót budowlanych na styku sąsiadujących Kontraktów oraz ścisłą współpracę z Zespołami Konsultanta sprawującymi nadzór nad inwestycjami sąsiadującymi – w wyniku której Konsultant będzie miał obowiązek wypracować zasady i sposób właściwego wykonania dokumentów Wykonawcy i robót budowlanych. W razie potrzeby Konsultanta wiodącego prowadzącego sprawę koordynacji na styku Projektów wyznaczy Zamawiający.
Numer przetargu: O.Kr.D-3.2410.2.2017
Termin realizacji: 1. Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w terminie do zakończenia i rozliczenia Kontraktu na roboty budowlane będącego przedmiotem nadzoru.
2. Minimalny termin realizacji Usługi będzie wynosił 55 miesięcy od daty podpisania Umowy z zastrzeżeniem możliwości zawieszenia realizacji Usługi opisanym w Tomie II SIWZ.
3. Maksymalny termin realizacji Usługi będzie wynosił 58 miesięcy od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem możliwości zawieszenia realizacji Usługi opisanym w Tomie II SIWZ.
Wadium: TAK
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 60 % = 60 pkt
Jakość - 22% = 22 pkt
Doświadczenie personelu Konsultanta - 18 % = 18 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Przyjemska
Termin składania ofert: 2017-10-23 11:15:00
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 26 kwietnia 2018 roku jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę: Konsorcjum: PROMOST CONSULTING Sp. z o.o. sp. K., ul. Niemierskiego 4, 35-307 Rzeszów, RROMOST CONSULTING Sp. z o.o., ul. Niemierskiego 4, 35-307 Rzeszów z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 8 886 614,70 PLN (słownie: osiem milionów osiemset osiemdziesiąt sześć tysięcy sześćset czternaście złotych i 70/100). Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1. ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena - 60 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 59,74 pkt), Jakość - 22 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 22 pkt), Doświadczenie personelu Konsultanta- 18 % (oferta najkorzystniejsza uzyskała 14 pkt). Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 95,74 pkt obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.2. Instrukcji dla Wykonawców (dalej zwaną „IDW”).
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum: PROMOST CONSULTING Sp. z o.o. sp. K., ul. Niemierskiego 4, 35-307 Rzeszów, RROMOST CONSULTING Sp. z o.o., ul. Niemierskiego 4, 35-307 Rzeszów
Cena: 8 886 614,70 PLN
Data udzielenia zamówienia: 19.06.2018r
Liczba otrzymanych ofert: 12
Oferta z najniższą ceną: 7 338 782,70 PLN
Oferta z najwyższa ceną: 12 518 562,13 PLN
mprzyjemska@gddkia.gov.pl drukuj