2017-07-31 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20 |
Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania. |
Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania:
Zadanie nr 1 - „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez rz. Pielnica w m. Zarszyn, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 259+722 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.
Zadanie nr 2 – „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez potok bez nazwy w m. Sieniawa, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 250+171 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.
Zadanie nr 3 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej budowy mostu przez p. Rosielna w m. Jasienica Rosielna, w ciągu drogi krajowej nr 19 Gr. Państwa – Kuźnica – Lublin – Rzeszów – Barwinek (dawna DK nr 9), w km 239+642 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego, rozbudową skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 1962R Krosno – Jasienica Rosielna i nr 2028R Jasienica Rosielna – Blizne, przebudową dojazdów od km ok. 239+340 do km ok. 239+950 oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.
Zadanie nr 4 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 9 Radom – Barwinek (obecnie DK nr 19) w związku z budową mostu przez potok Kobyle w miejscowości Domaradz w km 232+751, wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (zadanie nr 1 i 2) wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz aktualizacja opracowanych dokumentacji (zadanie nr 3 i 4) wraz z aktualizacją uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. |
O.RZ.D-3.2413.16.2017 |
TERMIN REALIZACJI USŁUGI
Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w terminie:
Zadanie nr 1 – 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
w tym:
1) koncepcja budowy obiektu – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy;
2) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji przez Zamawiającego;
3) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;
Zadanie nr 2 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
w tym:
1) ekspertyza i koncepcja budowy obiektu – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy;
2) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji przez Zamawiającego;
3) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;
Zadanie nr 3 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
w tym:
1) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy;
2) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;
Zadanie nr 4 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
w tym:
3) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy;
4) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
1. Zadanie nr 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
2. Zadanie nr 2: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),
3. Zadanie nr 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
4. Zadanie nr 4: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), |
Cena – 60 % = 60 pkt
Kryteria pozacenowe – 40 % = 40 pkt |
Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiajacego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu. |
Jolanta Rożek - Wydział Zamówień Publicznych |
2017-08-10 11:00:00 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
pokój nr 1 - Kancelaria - Dziennik Podawczy |
usługi |
ustawa Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
|
|
Zad. 3
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy BIK-KOPCZYK Piotr Kopczyk ul. Podwisłocze 36/101 35-309 Rzeszów. Oferta ta została odrzucona przez Zamawiającego.
W związku z powyższym, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia |
|
Zadanie 1:
BIK-KOPCZYK
Piotr Kopczyk
ul. Podwisłocze 36/101
35-309 Rzeszów
cena brutto: 64 513,50 zł
Zadanie 2:
BIK-KOPCZYK
Piotr Kopczyk
ul. Podwisłocze 36/101
35-309 Rzeszów
cena brutto: 53443,50 zł
Zadanie 4:
BIK-KOPCZYK
Piotr Kopczyk
ul. Podwisłocze 36/101
35-309 Rzeszów
cena brutto: 46309,50 |
Zadanie nr 1:
cena brutto: 64 513,50 zł
Zadanie nr 2:
cena brutto: 53443,50 zł
Zadanie nr 4
cena brutto: 46309,50 |
Zadanie nr 1:
06.10.2017 r.
Zadanie nr 2:
27.11.2017 r.
Zadanie nr 4
25.10.2017 r. |
Zadanie nr 1:
2
Zadanie nr 2:
2
Zadanie nr 4:
1 |
Zadanie nr 1:
cena brutto: 64 513,50 zł
Zadanie nr 2:
cena brutto: 53443,50 zł
Zadanie nr 4
cena brutto: 46309,50 |
Zadanie nr 1:
cena brutto: 107 625,00 zł
Zadanie nr 2:
cena brutto: 107 625,00 zł
Zadanie nr 4
cena brutto: 46 309,50 zł |