Liczba gości: 1729
Data wszczęcia postępowania: 2017-07-31
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania:
Zadanie nr 1 - „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez rz. Pielnica w m. Zarszyn, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 259+722 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.
Zadanie nr 2 – „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez potok bez nazwy w m. Sieniawa, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 250+171 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.
Zadanie nr 3 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej budowy mostu przez p. Rosielna w m. Jasienica Rosielna, w ciągu drogi krajowej nr 19 Gr. Państwa – Kuźnica – Lublin – Rzeszów – Barwinek (dawna DK nr 9), w km 239+642 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego, rozbudową skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 1962R Krosno – Jasienica Rosielna i nr 2028R Jasienica Rosielna – Blizne, przebudową dojazdów od km ok. 239+340 do km ok. 239+950 oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.
Zadanie nr 4 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 9 Radom – Barwinek (obecnie DK nr 19) w związku z budową mostu przez potok Kobyle w miejscowości Domaradz w km 232+751, wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (zadanie nr 1 i 2) wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz aktualizacja opracowanych dokumentacji (zadanie nr 3 i 4) wraz z aktualizacją uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2413.16.2017
Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI USŁUGI
Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w terminie:
Zadanie nr 1 – 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
w tym:
1) koncepcja budowy obiektu – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy;
2) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji przez Zamawiającego;
3) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;
Zadanie nr 2 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
w tym:
1) ekspertyza i koncepcja budowy obiektu – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy;
2) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji przez Zamawiającego;
3) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;
Zadanie nr 3 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
w tym:
1) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy;
2) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;
Zadanie nr 4 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
w tym:
3) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy;
4) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
1. Zadanie nr 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
2. Zadanie nr 2: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),
3. Zadanie nr 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
4. Zadanie nr 4: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100),
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena – 60 % = 60 pkt
Kryteria pozacenowe – 40 % = 40 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiajacego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Jolanta Rożek - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2017-08-10 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
pokój nr 1 - Kancelaria - Dziennik Podawczy
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Postępowanie unieważniono z pow: Zad. 3
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy BIK-KOPCZYK Piotr Kopczyk ul. Podwisłocze 36/101 35-309 Rzeszów. Oferta ta została odrzucona przez Zamawiającego.
W związku z powyższym, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zadanie 1:
BIK-KOPCZYK
Piotr Kopczyk
ul. Podwisłocze 36/101
35-309 Rzeszów
cena brutto: 64 513,50 zł
Zadanie 2:
BIK-KOPCZYK
Piotr Kopczyk
ul. Podwisłocze 36/101
35-309 Rzeszów
cena brutto: 53443,50 zł
Zadanie 4:
BIK-KOPCZYK
Piotr Kopczyk
ul. Podwisłocze 36/101
35-309 Rzeszów
cena brutto: 46309,50
Cena: Zadanie nr 1:
cena brutto: 64 513,50 zł
Zadanie nr 2:
cena brutto: 53443,50 zł
Zadanie nr 4
cena brutto: 46309,50
Data udzielenia zamówienia: Zadanie nr 1:
06.10.2017 r.
Zadanie nr 2:
27.11.2017 r.
Zadanie nr 4
25.10.2017 r.
Liczba otrzymanych ofert: Zadanie nr 1:
2
Zadanie nr 2:
2
Zadanie nr 4:
1
Oferta z najniższą ceną: Zadanie nr 1:
cena brutto: 64 513,50 zł
Zadanie nr 2:
cena brutto: 53443,50 zł
Zadanie nr 4
cena brutto: 46309,50
Oferta z najwyższa ceną: Zadanie nr 1:
cena brutto: 107 625,00 zł
Zadanie nr 2:
cena brutto: 107 625,00 zł
Zadanie nr 4
cena brutto: 46 309,50 zł
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj