Liczba gości: 1871
Data wszczęcia postępowania: 2017-07-06
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie”
Wykonanie zadań pn.:

Zadanie 1. „Remont pomieszczeń zaplecza technicznego bazy materiałowej na terenie OD w Rymanowie”;
Zadanie 2. „Remont (wymiana) przęseł ogrodzenia wraz z elementami słupów oraz bramami wjazdowymi Obwodu Drogowego w Lesku”
Zadanie 3. „Remont budynków na terenie OD w Starej Birczy”
Zadanie 4. „Remont bramy wjazdowej na terenie OD w Starej Birczy”
Zadanie 5. „Remont magazynu soli drogowej na bazie Obwodu Drogowego w Nisku,
ul. Nowa 40”
Zadanie 6. „Remont nawierzchni placu na bazie Obwodu Drogowego w Nisku,
ul. Nowa 40”
Zadanie 7. „Remont budynku magazynowo warsztatowego na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej”
Zadanie 8. „Remont budynku administracyjno socjalnego na terenie Obwodu Drogowego w Dębicy”
Zadanie 9. „Remont budynku magazynowo garażowego na terenie Obwodu Drogowego w Dębicy”
Zadanie 10. „Wykonanie robót remontowych na OD w Koniaczowie – malowanie przęseł ogrodzenia wraz ze słupkami
Zadanie 11. „Wykonanie robót remontowych na OD w Przeworsku – malowanie przęseł ogrodzenia wraz ze słupkami (remont bramy wjazdowej
wraz z automatyką)
Zadanie 12. „Wykonanie robót remontowych w magazynie murowanym zlokalizowanym na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy
Zadanie 13. „Wykonanie robót remontowych w magazynie soli zlokalizowanym na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- wykonanie robót budowlanych,
- wykonanie robót instalacyjnych
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2412.1.2017
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
Zadanie 1: 2 miesiące od dnia podpisania umowy;
Zadanie 2: 2 miesiące od dnia podpisania umowy;
Zadanie 3: 3 miesiące od dnia podpisania umowy;
Zadanie 4: 3 miesiące od dnia podpisania umowy;
Zadanie 5: 60 dni od dnia podpisania umowy;
Zadanie 6: 45 dni od dnia podpisania umowy;
Zadanie 7: 3 miesiące od dnia podpisania umowy;
Zadanie 8: 3 miesiące od dnia podpisania umowy;
Zadanie 9: 3 miesiące od dnia podpisania umowy;
Zadanie 10: 30 dni od dnia podpisania umowy;
Zadanie 11: 30 dni od dnia podpisania umowy;
Zadanie 12: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy;
Zadanie 13: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zad. 7. - 1.250,00 PLN (słownie – jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych)
Zad. od 1 – 6 oraz 8-13 – wadium nie wymaga się.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) – 60% = 60 pkt
Okres gwarancji (G) – 20 % = 20 pkt
Termin realizacji (T) – 20 % = 20 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiajacego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Jolanta Rożek - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2017-07-24 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
pokój nr 1 - Kancelaria - Dziennik Podawczy
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Postępowanie unieważniono z pow: zadania 1, 3, 4-7 unieważniono
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

zadanie 11 unieważniono:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 93. ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 41 701,61.
W ww. postępowaniu została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław za cenę brutto 64.126,05 zł. Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zadanie nr 2:
Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane ORLEF
ul. Piłsudskiego 52G,
38-600 Lesko

Zadanie nr 8:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz
ul. Matejki 12/19,
39-200 Dębica

Zadanie nr 9:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz
ul. Matejki 12/19,
39-200 Dębica

Zadanie nr 10:
Anna Bodzioch F.H.U.
Mokra 33,
37-565 Roźwienica

Zadanie nr 12:
'SANDROG Krzysztof Borowy
ul. Franciszka Smolki 22/5,
37-700 Przemyśl

Zadanie nr 13:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6,
37-500 Jarosław
Cena: Zadanie nr 2:
cena brutto: 49.124,77 zł

Zadanie nr 8:
cena brutto: 24.336,80 zł

Zadanie nr 9:
cena brutto: 15.073,65 zł

Zadanie nr 10:
cena brutto: 16.892,82 zł

Zadanie nr 12:
cena brutto: 25.726,70 zł

Zadanie nr 13:
cena brutto: 7.933,50 zł
Data udzielenia zamówienia: Zadanie nr 2:
30.08.2017

Zadanie nr 8:
30.08.2017

Zadanie nr 9:
30.08.2017

Zadanie nr 10:
18.09.2017

Zadanie nr 12:
13.10.2017

Zadanie nr 13:
30.08.2017
Liczba otrzymanych ofert: Zadanie nr 2:
1

Zadanie nr 8:
1

Zadanie nr 9:
1

Zadanie nr 10:
2

Zadanie nr 12:
2

Zadanie nr 13:
1
Oferta z najniższą ceną: Zadanie nr 2:
Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane ORLEF
ul. Piłsudskiego 52G,
38-600 Lesko
cena brutto: 49.124,77 zł

Zadanie nr 8:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz
ul. Matejki 12/19,
39-200 Dębica
cena brutto: 24.336,80 zł

Zadanie nr 9:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz
ul. Matejki 12/19,
39-200 Dębica
cena brutto: 15.073,65 zł

Zadanie nr 10:
Anna Bodzioch F.H.U.
Mokra 33,
37-565 Roźwienica
cena brutto: 16.892,82 zł

Zadanie nr 12:
'SANDROG Krzysztof Borowy
ul. Franciszka Smolki 22/5,
37-700 Przemyśl
cena brutto: 25.726,70 zł

Zadanie nr 13:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6,
37-500 Jarosław
cena brutto: 7.933,50 zł
Oferta z najwyższa ceną: Zadanie nr 2:
Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane ORLEF
ul. Piłsudskiego 52G,
38-600 Lesko
cena brutto: 49.124,77 zł

Zadanie nr 8:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz
ul. Matejki 12/19,
39-200 Dębica
cena brutto: 24.336,80 zł

Zadanie nr 9:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz
ul. Matejki 12/19,
39-200 Dębica
cena brutto: 15.073,65 zł

Zadanie nr 10:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6,
37-500 Jarosław
cena brutto: 18.494,28 zł

Zadanie nr 12:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6,
37-500 Jarosław
cena brutto: 38.945,74 zł

Zadanie nr 13:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6,
37-500 Jarosław
cena brutto: 7.933,50 zł
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj