Liczba gości: 1984
Data wszczęcia postępowania: 2017-07-05
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: (48) (12) 417 21 83; 417 21 79; 616 37 07; 616 37 13
Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń V, VIII, IX i X piętra budynku biurowego przy ul. Mogilskiej 25 w Krakowie
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń V, VIII, IX i X piętra budynku biurowego przy ul. Mogilskiej 25 w Krakowie.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- Demontaż i montaż mebli biurowych
- Skucie i wykonanie nowych wylewek posadzkowych
- Wymianę instalacji elektrycznej
- Wykonanie instalacji domofonowej
- Montaż ścianki aluminiowej przeszklonej
- Wymiana stolarki drzwiowej
- Wymiana okien oraz parapetów wewnętrznych
- Wymiana instalacji grzewczej
- Montaż wykładzin podłogowych
- Malowanie pomieszczeń
Numer przetargu: O.KR.D-3.2412.1.2017
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 110 dni od daty podpisania umowy.
Pożądany termin realizacji wynosi 90 dni od daty podpisania umowy, zgodnie
z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin realizacji”.
Wadium: TAK
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) – 60 %
Termin realizacji (T) - 20 %
Doświadczenie Kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej (K) – 15 %
Okres gwarancji jakości (G) – 5 %
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Justyna Jaworska
Termin składania ofert: 2017-07-20 11:15:00
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 304
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 04.08.2017 roku, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1, złożoną przez REMSET Sp. z o.o., na kwotę 528 188,11 zł (słownie złotych: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy sto osiemdziesiąt osiem złotych 11/100) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Oferta najkorzystniejsza jest jedyną oferta złożoną w niniejszym postępowaniu i została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj. na podstawie kryteriów: - „Cena (C)” - o wadze 60 %, - „Termin realizacji (T)” - o wadze 20 %, - „Doświadczenie Kierownika Robót branży konstrukcyjno - budowlanej” - o wadze 15 %, - „Okres gwarancji jakości (G)” – 5 %. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała łączną liczbę punktów, tj. 87,00 obliczoną zgodnie z wzorem zamieszczonym w pkt 19.2 Tomu I SIWZ – IDW. W załączeniu tabela, która przedstawia punktację przyznaną złożonej ofercie w niniejszym postepowaniu. Poniższa tabela przedstawia punktację przyznaną złożonej ofercie w niniejszym postepowaniu.
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMSET Sp. z o.o., ul. Skośna nr 12, 30-383 Kraków
Cena: 528 188,11 zł
Data udzielenia zamówienia: 23.08.2017r.
Liczba otrzymanych ofert: 1
jjaworska@gddkia.gov.pl drukuj