Liczba gości: 1834
Data wszczęcia postępowania: 2017-05-31
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
z podziałem na następujące zadania:
 Zadanie nr 1 – Rejon w Nisku - Obwód Drogowy w Nisku - Nośnik Wykonawcy min. 2 napędowy, wiek do 20 lat przystosowany do pracy z pługiem jednostronnym dwulemieszowym z lemieszem gumowym i stalowym z dociskiem oraz przystosowany do pracy z solarką o pojemności min. 4 m3 do posypywania solą zwilżoną - całość [solarka i pług] stanowią własność Wykonawcy. Świadczenie usług odśnieżania, zwalczania śliskości przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie działania Rejonu w Nisku na dk 19 na odcinku Domostawa-Nisko w km od 400+255 do km 417+110 oraz na dk 77 na odc. Nisko-Nowa Sarzyna od km 58+825 do km 85+765. Łączna długość dróg wynosi 43,795 km. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 300 w ciągu jednego sezonu.
 Zadanie nr 2 – Rejon w Nisku - Obwód Drogowy w Nisku - Nośnik Wykonawcy min. 2 napędowy, wiek do 20 lat przystosowany do pracy z pługiem jednostronnym dwulemieszowym z lemieszem gumowym i stalowym z dociskiem oraz przystosowany do pracy z solarką o pojemności min. 4 m3 do posypywania solą zwilżoną - całość [solarka i pług] stanowi własność Wykonawcy. Świadczenie usług odśnieżania, zwalczania śliskości przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie działania Rejonu w Nisku na dk 19 na odcinku Domostawa-Nisko w km od 400+255 do km 417+110 oraz na dk 77 na odc. Nisko-Nowa Sarzyna od km 58+825 do km 85+765. Łączna długość dróg wynosi 43,795 km. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 300 w ciągu jednego sezonu.
 Zadanie nr 3 - Rejon w Nisku - Obwód Drogowy w Nisku - Ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 1, 0 m3, wysokość podnoszenia łyżki min. 3,5 – 4,0 m wiek do 20 lat stanowiąca własność Wykonawcy. Świadczenie usług dot. załadunku solarek i piaskarek, wytwarzanie mieszanki piaskowo – solnej oraz ewentualne rozbrylanie mieszanki piaskowo-solnej na sitach solarek / piaskarek. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia – 350 w ciągu jednego sezonu.
 Zadanie nr 4 Rejon w Lesku - Obwód Drogowy w Lesku - Nośnik Wykonawcy, min. 2 napędowy, wiek do 20 lat przystosowany do pracy z pługiem jednostronnym dwulemieszowym z lemieszem gumowym i stalowym z dociskiem – (lemiesz stalowy sterowany hydraulicznie) oraz przystosowany do pracy z solarką o ładowności min. 5 m3 ze zbiornikiem na solankę min 1000 dm3 do posypywania solą zwilżoną - całość [solarka i pług] stanowią własność Wykonawcy. Świadczenie usług odśnieżania, zwalczania śliskości przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie działania Rejonu w Lesku na dk 84 Sanok – Krościenko – Granica Państwa w km od 0+000 do km 50+200 w tym ul. Dworcowa i ul. Beksińskiego w Sanoku. Łączna długość wynosi dróg 50,20 km. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 400 w ciągu jednego sezonu.

 Zadanie nr 5 Rejon w Lesku - Obwód Drogowy w Lesku - Nośnik Wykonawcy, min. 2 napędowy, wiek do 20 lat przystosowany do pracy z pługiem jednostronnym dwulemieszowym z lemieszem gumowym i stalowym z dociskiem – (lemiesz stalowy sterowany hydraulicznie) oraz przystosowany do pracy z solarką o ładowności min. 5 m3 ze zbiornikiem na solankę min 1000 dm3 do posypywania solą zwilżoną - całość [solarka i pług] stanowią własność Wykonawcy. Świadczenie usług odśnieżania, zwalczania śliskości przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie działania Rejonu w Lesku na dk 84 Sanok – Krościenko – Granica Państwa w km od 0+000 do km 50+200 w tym ul. Dworcowa i ul. Beksińskiego w Sanoku. Łączna długość dróg wynosi 50,20 km. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 400 w ciągu jednego sezonu.

 Zadanie nr 6 Rejon w Lesku - Obwód Drogowy w Lesku - Nośnik Wykonawcy, min. 2 napędowy, wiek do 20 lat przystosowany do pracy z pługiem jednostronnym dwulemieszowym z lemieszem gumowym i stalowym z dociskiem – (lemiesz stalowy sterowany hydraulicznie) - pług stanowi własność Wykonawcy. Świadczenie usług odśnieżania przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie działania Rejonu w Lesku na dk 84 Sanok – Krościenko – Granica Państwa w km od 0+000 do km 50+200 w tym ul. Dworcowa i ul. Beksińskiego w Sanoku. Łączna długość dróg wynosi 50,20 km. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 200 w ciągu jednego sezonu.

 Zadanie nr 7 - Rejon w Przemyślu - Obwód Drogowy w Koniaczowie - Równiarka samojezdna kołowa z pługiem jednostronnym o mocy min. 100 KM, wiek do 20 lat stanowiąca własność Wykonawcy. Świadczenie usług odśnieżania przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie działania Rejonu w Przemyślu na dk nr 77 odc. Nowa Sarzyna – Leżajsk: 85+765 ÷ 91+350; Obwodnica Leżajska: 0+000 ÷ 7+739, odc. Leżajsk – Jarosław: 97+560 ÷ 128+345. Łączna długość dróg wynosi 44,109 km. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 100 w ciągu jednego sezonu.
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2413.11.2017
Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI USŁUGI
 Zadanie nr 1 – 4 sezony zimowe 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 w okresach od 01 października do 30 kwietnia każdego sezonu zimowego, bądź w pierwszym sezonie od daty podpisania Umowy. Ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia 30 czerwca 2021r.

 Zadanie nr 2 - 4 sezony zimowe 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 w okresach od 01 października do 30 kwietnia każdego sezonu zimowego, bądź w pierwszym sezonie od daty podpisania Umowy. Ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia 30 czerwca 2021r.

 Zadanie nr 3 – 4 sezony zimowe 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 w okresach od 01 października do 30 kwietnia każdego sezonu zimowego, bądź w pierwszym sezonie od daty podpisania Umowy. Ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia 30 czerwca 2021r.

 Zadanie nr 4 - 4 sezony zimowe 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 w okresach od 01 października do 30 kwietnia każdego sezonu zimowego, bądź w pierwszym sezonie od daty podpisania Umowy. Ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia 30 czerwca 2021r.


 Zadanie nr 5 - 4 sezony zimowe 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 w okresach od 01 października do 30 kwietnia każdego sezonu zimowego, bądź w pierwszym sezonie od daty podpisania Umowy. Ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia 30 czerwca 2021r.

 Zadanie nr 6 - 4 sezony zimowe 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 w okresach od 01 października do 30 kwietnia każdego sezonu zimowego, bądź w pierwszym sezonie od daty podpisania Umowy. Ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia 30 czerwca 2021r.

 Zadanie nr 7 - 4 sezony zimowe 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 w okresach od 01 października do 30 kwietnia każdego sezonu zimowego, bądź w pierwszym sezonie od daty podpisania Umowy. Ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia 30 czerwca 2021r.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
1. Zadanie nr 1: 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100),
2. Zadanie nr 2: 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100),
3. Zadanie nr 3: 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100),
4. Zadanie nr 4: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100),
5. Zadanie nr 5: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100).
6. Zadanie nr 6: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100).
7. Zadanie nr 7: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (C) – 60% = 60 pkt
Wiek nośnika /ładowarki/równiarki (K): 40% = 40 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiajacego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Paweł Kloc - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2017-07-10 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
pokój nr 1 - Kancelaria - Dziennik Podawczy
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Postępowanie unieważniono z pow: Zadanie nr 4
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty Wykonawców: „TRANS-DREW”, Tadeusz Popiel ul. Kołłątaja 36 38-500 Sanok oraz USŁUGI TRANSPORTOWO – BUDOWLANE Arkadiusz Musiałek Bandrów 103a 38-700 Ustrzyki Dolne.
Zamawiający wykluczył wykonawcę „TRANS-DREW”, Tadeusz Popiel ul. Kołłątaja 36 38-500 Sanok z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 12, gdyż nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu i nie wykazał braku podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający odrzucił ofertę USŁUGI TRANSPORTOWO – BUDOWLANE Arkadiusz Musiałek Bandrów 103a 38-700 Ustrzyki Dolne na podstawie art. 89. ust. 1. pkt. 7a) ustawy Pzp ponieważ Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85. ust. 2, na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
Zadanie nr 5
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy „TRANS-DREW”, Tadeusz Popiel ul. Kołłątaja 36 38-500 Sanok. Oferta ta została odrzucona przez Zamawiającego. W związku z powyższym, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia
Zadanie nr 7
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w ww. postępowaniu.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Cena: Zadanie nr 1
cena brutto: 391 488,00 zł
Zadanie nr 2
cena brutto: 391 488,00 zł
Zadanie nr 3
cena brutto: 73 332,00 zł
Zadanie nr 6
Cena brutto: 208 800,00 zł
Data udzielenia zamówienia: Zadanie nr 1
29.09.2017
Zadanie nr 2
29.09.2017 r.
Zadanie nr 3
29.09.2017 r.
Zadanie nr 6
13.10.2017 r.
Liczba otrzymanych ofert: Zadanie nr 1
3
Zadanie nr 2
3
Zadanie nr 3
2
Zadanie nr 6
2
Oferta z najniższą ceną: Zadanie nr 1
cena brutto: 341 568,00 zł
Zadanie nr 2
cena brutto: 341 568,00 zł
Zadanie nr 3
cena brutto: 73 332,00 zł
Zadanie nr 6
Cena brutto: 140 052,00 zł
Oferta z najwyższa ceną: Zadanie nr 1
cena brutto: 569 280,00 zł
Zadanie nr 2
cena brutto: 569 280,00 zł
Zadanie nr 3
cena brutto: 108 000,00 zł
Zadanie nr 6
Cena brutto: 208 800,00 zł
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj