Liczba gości: 1363
Data wszczęcia postępowania: 2017-04-19
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: (48) (12) 417 21 79; 417 21 83; 616 37 13
faks: (48) (12) 411 01 18
e-mail: przetargi_krakow@gddkia.gov.pl
godziny urzędowania: od 8:00 do 16:00
Przedmiot zamówienia: Wprowadzanie zmian w projektach stałej organizacji ruchu dla dróg krajowych nr 7, nr 28, nr 44, nr 73, nr 79, nr 87, nr 94
Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie objęte niniejszym tematem obejmuje w szczególności:
wprowadzanie na polecenie Zamawiającego zmian w zatwierdzonych projektach docelowych organizacji ruchu dla dróg krajowych nr 7, nr 28, nr 44, nr 73, nr 79,
nr 87 i nr 94 w ilości nie przekraczającej 1 400 arkuszy formatu A-3.
Numer przetargu: O.KR.D-3.2413.14.2017
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby Usługa była realizowana od daty podpisania umowy do 30 października 2020 roku lub do wyczerpania kwoty umownej, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Wadium: NIE
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena – 80 % = 80 pkt
Doświadczenie zawodowe projektanta – 10 % = 10 pkt
Termin dostarczenia kart zamiennych – 10 % = 10 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Przyjemska
Termin składania ofert: 2017-04-27 11:00:00
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 6.06.2017 roku jako najkorzystniejszą wybrana została oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: Panią Annę Krasowską prowadzącą działalność pod nazwą InCAD Anna Krasowska, ul. Piłsudskiego 57/2, 41-902 Bytom z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 188 490,12 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt osiem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 12/100). Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1. ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena – 80% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 80 pkt), Doświadczenie zawodowe projektanta – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 9 pkt), Termin dostarczenia kart zamiennych – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24aa. ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 99,00 pkt obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. IDW. Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pani Anna Krasowska InCAD Anna Krasowska, ul. Piłsudskiego 57/2, 41-902 Bytom
Cena: 188 490,12 PLN
Data udzielenia zamówienia: 14.06.2017r
Liczba otrzymanych ofert: 8
Oferta z najniższą ceną: 79 000,00 PLN
Oferta z najwyższa ceną: 241 080,00 PLN
mprzyjemska@gddkia.gov.pl drukuj